۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰

رئیس بازرسی شورای نگهبان اردستان:

شفافیت عملکرد کاندیداها باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

شفافیت عملکرد کاندیداها باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

اردستان-رئیس بازرسی شورای نگهبان اردستان گفت: شفافیت عملکرد گذشته و اطلاع رسانی درباره برنامه‌های کاربردی و قابل اجرای کاندیداها برای آینده کشور باید به یک مطالبه عمومی و مردمی تبدیل شود.

حجت السلام مهدی رنجبر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هدف اصلی در این انتخابات در درجه اوّل، مشارکتِ بالا است، بعد انتخاب مطلوب و اصلح که انتخاب خوب موجب می‌شود دولتی که دارای کفایت است شکل بگیرد.

وی افزود: انتخابات نعمتی است که مردم را محور قرار داده اما مردم نیز باید فردی خدمتگزار را که شایستگی لازم داشته باشد، انتخاب کنند تا پس از انتخاب خود پشیمان نشوند.

رئیس دفتر شورای نظارت و بازرسی شورای نگهبان در شهرستان اردستان تصریح کرد: مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و مسئولان اجرایی کشور با بی تدبیری خود موجب شدند که سال‌های سختی را پشت سر بگذاریم اما مردم هیچگاه نخواهند گذاشت لطمه‌ای به انقلاب وارد شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید دارای توان بالای مدیریتی، مدیر، مدبر، با ایمان، با تقوا و با اخلاق باشد و به توانمندی نیروهای داخلی و جوانان این آب و خاک ایمان داشته باشد.

رنجبر خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور حداکثری و پرشور مردم بتوانیم زمینه‌ساز تشکیل دولت جوان و حزب اللهی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه شفافیت کاندیداها در انتخابات باید مدنظر مسئولان، نخبگان جامعه و رسانه‌ها باشد، گفت: شفافیت عملکرد گذشته و حتی اطلاع رسانی درباره برنامه‌های کاربردی و قابل اجرای کاندیداها برای آینده کشور باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و در این راه مسئولان مربوطه نیز لازم است با وضع قوانین متقن و جامع به این مطالبه گری حتی برای انتخابات سال‌های آینده کمک کنند.

کد خبر 5215863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha