۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸

شهردار اشتهارد:

مجوزهای لازم برای آغاز پروژه فاضلاب شهری اشتهارد صادر می‌شود

مجوزهای لازم برای آغاز پروژه فاضلاب شهری اشتهارد صادر می‌شود

اشتهارد - شهردار اشتهارد گفت: مجوزهای لازم برای آغاز پروژه فاضلاب شهری اشتهارد از سوی این نهاد صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ملاحسنی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات و موانع اجرای طرح فاضلاب شهری و مسکن مهر اشتهارد در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: هر مجوزی که لازم باشد و در تسریع روند ساخت فاضلاب شهری و مسکن مهر اشتهارد تأثیر داشته باشد از سوی شهرداری صادر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به کمبود آب در اشتهارد، فاضلاب و بازچرخانی آب و استفاده از روان آب‌های سطحی برای ما ضروری است و به آن نیاز داریم.

شهردار اشتهارد خاطرنشان کرد: برای تأمین آب مورد نیاز فضای سبز و پارک‌های شهر نیاز به آب داریم و این آب مورد نیاز را می‌توانیم در آینده از پس آب تصفیه‌خانه شهر اشتهارد تأمین کنیم.

وی متذکر شد: بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال بودجه و اعتبار برای ساخت و راه‌اندازی و اجرای ۲ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال فاضلاب از مسکن مهر به محل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری و مسکن مهر اختصاص داده شده است که با صدور مجوزهای لازم، عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 5216040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین بذارافشان IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      0 0
      دامداری در مسکن مهر خیلی آزار دهنده شده مگس و بو بد دامداری ساکنین رو به زحمت انداخته مسکن مهر اشتهارد ملل رها کردن فقط به داخل شهر می رسند تمام بودجه صرف نظر برق و کند کاری جدول می پردازند