۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۰۱

فرماندار بهارستان خبر داد؛

ایجاد ۲۲۲ شعبه اخذ رأی در بهارستان برای انتخابات ۱۴۰۰

ایجاد ۲۲۲ شعبه اخذ رأی در بهارستان برای انتخابات ۱۴۰۰

بهارستان- فرماندار بهارستان از ایجاد ۲۲۲ شعبه اخذ رأی در بهارستان برای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت برگزاری و تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات ۱۴۰۰ در بهارستان اظهار داشت: ۲۲۲ شعبه برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

تمهیدی بیان داشت: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد ۹ شعبه جدید پیش بینی و به شعب قبل افزوده شد.

وی د ر ادامه افزود: تعداد ۲۱۳ شعبه برای برگزاری انتخابات در سال ۹۸ در بهارستان وجود داشت که این تعداد در انتخابات ۱۴۰۰ به ۲۲۲ شعبه افزایش یافته و از این تعداد ۱۲۲ شعبه برای بخش گلستان و ۱۰۰ شعبه برای بخش بوستان پیش بینی شده است.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه تمام تلاش همه مسئولان این است که انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود عنوان داشت: شرکت در انتخابات وظیفه ما است و باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود چرا که حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان است.

وی گفت: شهیدان از خانواده خود گذشتند تا این کشور به عزت و استقلال برسد و در این میان همه مردم وظیفه دارند از این انقلاب به خوبی مراقبت کنند و حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که مردم به نظام و انقلاب علاقه دارند و تا جان در نفس دارند برای عزت کشور تلاش می‌کنند.

کد خبر 5216117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha