۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

ملکی خبر داد؛

چاه قدیمی، باعث فرونشست یک خانه نوساز در ۳۰ متری جی شد

چاه قدیمی، باعث فرونشست یک خانه نوساز در ۳۰ متری جی شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک مورد فرو نشست زمین در محدوده خیابان ۳۰ متری جی خبر داد و گفت: علت این حادثه پر نشدن اصولی یک چاه قدیمی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، با اعلام خبر وقوع یک مورد فرو نشست زمین در محدوده خیابان ۳۰ متری جی گفت: ساعت ۱۳:۲۸ امروز، گزارش شد کف یک واحد مسکونی در این محدوده دچار فرونشست شده است و ماموران آتش نشانی ایستگاه ۸۵ به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در یک ساختمان نوساز ۴ طبقه رخ داده که کف قسمت پارکینگ این آپارتمان به وسعت حدود ۶ متر و عمق دو متر به یکباره نشست کرده است، اظهار داشت: در جریان این فرونشست یک دستگاه خاور که در حال جمع آوری نخاله‌های ساختمان بوده است، یکی از محورهای عقبش در داخل گودال گیر کرد.

ملکی از تخلیه نخاله‌های این خاور و خارج کردن آن از گودال خبر داد و گفت: ساکنین می‌گفتند در گذشته در این محل یک حلقه چاه حفر شده بود.

وی یادآور شد؛ چاه‌هایی که در منازل قدیمی حفر می‌شدند، عموماً رها شده و یا به صورت غیر اصولی پر شده‌اند که با کمبود بارندگی دچار نشست می‌شود.

وی تاکید کرد: چاه‌ها را باید به صورت اصولی پر کنید و شهروندان باید دقت داشته باشند که اجسام و خودروهای سنگین بر روی این چاه‌ها قرار نگیرند.

کد خبر 5216697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha