۲ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۰

فرماندار اصفهان:

شفافیت مبتنی برقانون در دستور کار کاندیداهای شورای شهر باشد

شفافیت مبتنی برقانون در دستور کار کاندیداهای شورای شهر باشد

اصفهان – فرماندار اصفهان گفت: شفافیت مبتنی بر قانون در عملکرد و شعارهای انتخاباتی در دستور کار کاندیداهای شورای شهر اصفهان قرار گیرد.

حسین سیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم شفافیت در عملکرد مسئولان اظهار داشت: همه مسئولان باید همواره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند، خط قرمزها را بشناسند و از این خطوط عبور نکنند.

کاندیداها برای خدمت به مردم به میدان بیایند

وی با اشاره به انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نیز ابراز داشت: بهتر است همه کاندیداها برای خدمت به مردم به میدان بیایند و طرح‌ها و برنامه‌هایی که ارائه می‌شود در راستای کمک به توسعه شهر و کشور باشد.

فرماندار اصفهان در خصوص شفافیت و صداقت در شعارهای کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ نیز افزود: در این زمینه باید رفتار و کردار مبتنی بر آنچه در قانون اعلام شده باشد.

برخی شفافیت را سلیقه‌ای تعریف می کنند

وی تاکید کرد: برخی شفافیت را سلیقه‌ای تعریف می‌کنند و بر اساس آن عمل می‌کنند و بارها مشاهده شده است که رفتار آنها مغایر با شفافیت اعلام شده در قانون است.

سیستانی تاکید کرد: از همه کاندیداهای این دوره از انتخابات درخواست داریم در چارچوب قانون فعالیت خود را ادامه دهند و از قانون عدول نکنند.

جنبش «ازما» ابزار خوبی برای محک زدن کاندیداهای شورای شهر

وی در خصوص جنبش «ازما» خبرگزاری مهر مبنی بر سنجش میزان شفافیت شعارهای انتخاباتی و عملکرد کاندیداهای شورای شهر نیز ادامه داد: در بسیاری از موارد رسانه‌های رسمی بهترین ابزار برای معرفی برنامه‌های کاندیداها برای انتخابات هستند و این ابزار تأثیرگذار می‌تواند سندی باشد بر صحت و سقم اظهارات کاندیداها، از این رو از همه کاندیداهای شورای شهر در ششمین دوره دعوت می‌شود در این جنبش همکاری کنند.

کد خبر 5218192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha