سید عبدالملک الحوثی:

صهیونیست‌ها شکست‌های بیشتری در پیش خواهند داشت

صهیونیست‌ها شکست‌های بیشتری در پیش خواهند داشت

رهبر جنبش «أنصارالله» یمن با بیان اینکه مقاومت فلسطین شکست سختی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرد، گفت: بدون شک شکست‌های بیشتری در انتظار صهیونیست‌هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش أنصارالله یمن در سخنانی تصریح کرد: مقاومت فلسطین شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: بدون شک شکست‌های بیشتری در انتظار صهیونیست‌هاست. ما نبرد اخیر غزه را دنبال کردیم و به خوبی دیدیم که مقاومت فلسطین چگونه به مواجهه با صهیونیست‌ها پرداخت.

عبدالملک الحوثی در جریان این سخنرانی گفت: در نهایت خداوند متعال پیروزی را از آن فلسطینیان خواهد کرد و آنها این دشمنِ جنایتکار را نابود خواهند ساخت. رژیم صهیونیستی علیرغم برخورداری از حمایت‌های ایالات متحده آمریکا از مقاومت شکست خورد.

وی افزود: ساقط شدن رژیم صهیونیستی و نیز حامیان آن حتمی است و هیچ شکی در آن نیست. ما دیدیدم که رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از حمایت‌های بین‌المللی به ویژه از سوی آمریکا، انگلیس و عادی سازان روابط، چگونه طعم تلخ شکست را چشید.

رهبر جنبش أنصارالله یمن یادآور شد: خودِ اسرائیلی‌ها نیز اذعان می‌کنند که در این دور از نبردها در غزه این مقاومت بود که به پیروزی دست یافت. تداوم حمایت‌ها از مقاومت فلسطین یک مسأله بسیار مهم است. فلسطینیان در هر دور از نبردها با رژیم صهیونیستی قدرتمندتر از گذشته می‌شوند.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه نبرد شمشیر قدس پایان یافت اما باید بگویم که نبرد نهایی همچنان ادامه دارد و چالشی به نام رژیم صهیونیستی همچنان باقی است. ملت یمن از مقاومت فلسطین حمایت به عمل می‌آورد.

عبدالملک الحوثی یادآور شد: ملت یمن علاقه دارد تا نقشی فعالانه‌تر را در حمایت از مقاومت ایفا کند. ملت فلسطین همواره به دنبال رویارویی با دشمن صهیونیستی است. از همین روی، یمنی‌ها از مقاومت فلسطین حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در طول مدت زمان گذشته تمام تلاش خود را کرد تا از طریق عادی سازی روابط با اعراب، مانع از حمایت‌های ملت‌های عربی از فلسطینیان شود. با این حال، در جریان نبرد اخیر در غزه دیدم که آنها در تحقق این هدف شکست خوردند.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: این وظیفه و تکلیف امت اسلامی است که به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه دهد. ملت‌ها نیز همچنان به حمایت‌های خود از قهرمانان فلسطین ادامه می‌دهند. پیروزی بر دشمن صهیونیستی ثمره وحدت فلسطینیان بود.

رهبر انصارالله یمن عنوان کرد: واقعیت این است که تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات فلسطینیان به ویژه مسجدالاقصی، فلسطینیان را بر آن داشته است تا این رژیم را از اراضی خود بیرون برانند. دشمن صهیونیستی باید بداند که در صورت تداوم این روند چه پیامدهایی در انتظار آن است.

وی گفت: ما در حال حاضر در مواجهه با تجاوزکارانی هستیم که ایالات متحده آمریکا از آنها حمایت می‌کند. این در حالی است که انگلیس نیز جزو حامیان اسرائیل است. برای به دست آوردن آزادی ملت‌ها راهی جز مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست.

کد خبر 5218859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha