۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور:

عملیات بیت المقدس بی‌نظیرترین عملیات دوران دفاع مقدس است

عملیات بیت المقدس بی‌نظیرترین عملیات دوران دفاع مقدس است

خرمشهر- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای وارشد ارتش درجنوب غرب کشور گفت: عملیات بیت المقدس بی‌نظیرترین عملیات دوران دفاع مقدس است که انجام شد واین عملیات به عنوان یک نقطه عطفی درتاریخ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ حمزه بیدادی صبح امروز دوشنبه گفت: عملیات بیت المقدس بی‌نظیرترین عملیات دوران مقدس است که انجام شد و این عملیات به عنوان یک نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است؛ زیرا این عملیات بر روند سیاسی ایران در سطح بین الملل در آن روزگار تأثیر بسیاری داشت.

وی با یادآوری اینکه بعد از فتح خرمشهر عراق قبول کرد که به پای میز مذاکره برای اتمام جنگ حاضر شود، تأکید کرد: عملیات بیت المقدس دستاوردهای بی‌شماری را برای کشور داشت از جمله آنکه از نظر سیاسی توازن و برتری برای جمهوری اسلامی برگردانده شد بود و از نظر نظامی نیز آخرین عملیاتی بود که دشمن را به مرزهای بین المللی بر می‌گرداند و کشور را از لوث وجود بعثی‌ها پاک‌سازی می‌کرد.

امام جمعه خرمشهر در این آئین نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پادگان دژ گفت: مقاومت فرزندان سرافراز نیروهای پادگان دژ، دریایی، ژاندارمری، سپاه و نیروهای مردمی اراده دشمن را شکست داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور با بیان اینکه مقاومت ۴۵ روزه الهامی برای تمام ملت‌های آزاده شده است، عنوان کرد: امروز رشادت‌های ارتش ما الهام بخش تمام مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و با حضور مسئولان محلی و استانی از ثبت ملی و آثار دفاع مقدس در پادگان دژ تیپ ۷۲ خرمشهر رونمایی شد.

کد خبر 5219126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha