۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۱

فرماندار گرگان خبرداد

لزوم کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات/ برق مراکز پرمصرف قطع می شود

لزوم کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات/ برق مراکز پرمصرف قطع می شود

گرگان- فرماندار گرگان با بیان این که کاهش ۵٠ درصدی میزان مصرف برق در ادارات الزامی است و باید اجرایی شود، گفت: همکاری ادارات در برگزاری انتخابات مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: با توجه به کمبود برق و آب در سطح شهرستان همه ادارت موظف هستند حداقل میزان ۵٠ درصد برق مصرفی خود را کاهش دهند و برق ادارات پرمصرف هم قطع خواهد شد.

فرماندار گرگان افزود: همه کارواش های غیرمجاز باید تعطیل شوند و کارواش های دارای مجوز هم باید از چگونگی میزان آب مصرفی گزارشی به دستگاه متولی ارائه دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات و در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ادارات موظف هستند همکاری لازم را با فرمانداری داشته باشند.

حمیدی گفت: هیچ اداره ای حق ندارد با توجه به در اختیار داشتن یکسری ظرفیت ها که مربوط به بیت المال است، علیه و یا به نفع کاندیدی اقدام کند و در صورت مشاهده برخور قانونی انجام خواهد شد.

فرماندار گرگان بیان کرد: به منظور تراکم جمعیت و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تعداد شعب اخذ رای را از ٢٣٨ شعبه به ٢۶٣ شعبه افزایش دادیم.

کد خبر 5219583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha