۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷

انتظار شرایط بهتری را داشتیم؛

حامد حدادی: قبل از المپیک پکن ۳۰ بازی داشتیم و ۱۰ سال بیمه شدیم

حامد حدادی: قبل از المپیک پکن ۳۰ بازی داشتیم و ۱۰ سال بیمه شدیم

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: پیش از المپیک پکن ۳۰ بازی تدارکاتی داشتیم، البته نتیجه ۲۵ بازی را واگذار کردیم اما به اندازه ۱۰ سال بیمه شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد حدادی در جریان تمرینات امروز سه شنبه تیم ملی بسکتبال به وضعیت آسیب دیدگی خود اشاره کرد و گفت: این آسیب دیدگی از لیگ چین شروع شد، متاسفانه با همین شرایط بازی کردم و همین مسئله باعث آسیب مینیسک پایم شد. طبق آزمایش MRI مشخص شد که در اثر این شرایط غضروف بین استخوان از بین رفته است.

وی با بیان اینکه این شرایط فقط با استراحت خوب می شود، ادامه داد: به احتمال ۹۰ درصد نمی توانم در پنجره سوم آخر انتخابی کاپ آسیا شرکت داشته باشم. برای حضور در ژاپن هم باید ببینم شرایط چگونه است.

این ملی پوش بسکتبال همچنین در مورد شرایط تمرینی تیم ملی خاطرنشان کرد: یکی دو بازیکن جدیدی که آمده اند انگیزه زیادی دارند اما در عین حال خیلی کار دارند و باید میدان ببیند تا پخته شوند.

حدادی در خصوص فرایند آماده سازی تا زمان اعزامی تیم ملی بسکتبال به محل برگزاری بازی های المپیک گفت: در شرایط کرونا بهتر از این نمی شود. انتظار شرایط بهتر داشتیم، اما متاسفانه کرونا اجازه نداد.

وی در همین رابطه به شرایط آماده سازی تیم ملی برای المپیک پکن که تیم ملی بسکتبال در آن حضور داشت اشاره کرد و گفت: برای آن دوره بازی ها ۲۲ سالم بود. و من و صمد خیلی جوان بودیم و انگیزه بیشتری داشتیم، البته الان هم انگیزه ما زیاد است اما در سال ۲۰۰۸ در چهار قاره مسابقه تدارکاتی داشتیم و ۳۰ بازی انجام دادیم. شاید ۲۵ باخت هم آوردیم اما تیم برای ۱۰ سال بیمه شد. برای این دوره کمتر تمرین کرده ام اما سعی می کنم به بچه های جوانتر روحیه و انگیزه بدهم و کمک‌شان کنم.

حامد حدادی همچنین اشاره به گروه بندی تیم ملی بسکتبال در المپیک داشت و گفت: گروه سختی داریم. آمریکا در جام جهانی بد نتیجه گرفت و حالا انگیزه دارد که با ترکیب کامل بیاید. همین را به فال نیک بگیریم که با یک تیم خوب بازی می کنیم. شاید ۱۰ سال یک بار این اتفاق بیفتد که با آمریکا بازی کنیم. شرایط بسکتبال با رشته‌های دیگر فرق دارد . آنهایی که می گویند حتما نتیجه می گیریم بسکتبال را متوجه نمی‌شوند.

کد خبر 5220170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha