۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵

معاون وزیر راه:

۳ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن تأمین شد

۳ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن تأمین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن گفت: این سازمان بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح تأمین کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی گفت: در کل کشور در طرح اقدام ملی مسکن یک میلیون و ۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۱۹۵ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۱۲۵ هزار نفر نیز واریز وجه داشتند. به اندازه افرادی که وجه واریز کردند و متقاضیان مؤثر شناخته می‌شوند و سازمان ملی زمین و مسکن در قبال آن‌ها متعهد به تأمین زمین است، زمین تأمین شده است.

اصغری مهرآبادی افزود: تعهد سازمان ملی زمین و مسکن برای تأمین زمین متقاضیان مؤثر به غیر از ۲ هزار واحد برای مابقی انجام شده است و در تلاش هستیم تا زمین این ۲ هزار واحد نیز تأمین شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین از سوی این سازمان به منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن تأمین شده است، تصریح کرد: کار در اغلب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و اغلب پروژه‌ها از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

کد خبر 5220406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      0 0
      قرار بود بعد از آورده اول به متقاضیان وام داده شود اما مجدداً پیامک واریز ۵۰ میلیون پول را داده اند آن هم برای طرحی مانند شهر جدید تیس که پیشرفتی قابل توجه ای نداشته! از کجا بیاوریم؟ با چه امیدی قرض کنیم؟ طبق کدام قرارداد؟ فقط متقاضی تهدید می شود و پول می خواهند! باغ بهشت که هیچ شما درش کجاست؟