۹ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۰

فرماندار حاجی آباد:

با شفاف سازی دارایی داوطلب اعتماد مردم جلب خواهد شد

با شفاف سازی دارایی داوطلب اعتماد مردم جلب خواهد شد

حاجی آباد - فرماندار حاجی آباد گفت: شفافیت دارایی کاندیداها قبل و بعد از انتخابات باعث اعتماد بیشتر مردم خواهد شد.

حمید جهانگیری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: داوطلب برای راهیابی به شوراهای شهر و روستا باید برنامه ارائه دهند و راهکارهای فنی مستند داشته باشند و در بحث های عمرانی دیدگاه های سازنده داشته باشند. داوطلب با مردم صادقانه و شفاف صحبت کند و از وعده های نشدنی پرهیز کند. از طرفی باید در بحث دارایی خودشان قبل و بعد از انتخابات شفاف سازی کنند که مردم اعتماد بیشتری نسبت به آنها پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در بحث شفاف سازی عملکرد داوطلبان رسانه ها نقش پر رنگ خواهند داشت البته باید به دور از نگاه های سیاسی اصل بی طرفی رعایت شدد و اگر این چنین شود وقتی عملکرد فرد در معرض دید مردم قرار گیرد انتخاب اصلح توسط مردم صورت می گیرد.

جهانگیری گفت: هرمزگان مردمان نجیب و بزرگواری دارد و یکی از زمینه ها مهم مطالبه گری است. در زمینه شفافیت عملکرد کاندیداها کمتر شاهد مطالبه گری مردم هستیم و قطعاً اگر چنین فضایی و فرهنگی ایجاد شود شاهد پیشرفت های زیادی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ایمان، تقوا، تعهد و دانش شاخصه های مهم کاندیداها است که مردم با توجه به آنها می توانند کسی را که چنین شاخصه های را دارد انتخاب کنند.

جهانگیری گفت: ما تمام تلاش خود را جهت برگزاری انتخابات سالم برابر قانون و بدون جانبداری از فرد یا افراد خاص خواهیم کرد تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم گردد.

کد خبر 5223475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha