۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

۱۵ میلیارد تومان به پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر تخصیص یافت

 ۱۵ میلیارد تومان به پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر تخصیص یافت

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۵ میلیارد تومان به پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری صبح یکشنبه در بازدید استاندار بوشهر از پروژه دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر طرح‌های مهمی در حوزه سلامت اجرا شده است.

وی تکمیل پروژه‌های حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان بوشهر را به عنوان یک اولویت مهم عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا تلاش می‌شود با جذب اعتبارات مورد نیاز شاهد تسریع در اجرا و تکمیل این طرح‌ها باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی بوشهر شاهد تسریع در اجرای این طرح خواهیم بود.

تسریع در تکمیل پروژه‌ها

استاندار بوشهر نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت بالای پروژه حوزه بهداشت و درمان و آموزش استان بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر برای تکمیل پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر اختصاص یافت.

عبدالکریم گراوند افزود: خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی که با همت بنیاد ۱۵ خرداد در حال ساخت است، ۹۴ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود مشکل آب و برق این پروژه هرچه زودتر برطرف و این خوابگاه تا تیرماه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: کارهای خوب و ماندگاری در حوزه خوابگاهی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که با بهره برداری از آنها تحولی مهم در دانشگاه صورت می‌گیرد.

کد خبر 5223705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha