۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

استاندار قزوین:

مشارکت در انتخابات امید به آینده کشور را افزایش می‌دهد

مشارکت در انتخابات امید به آینده کشور را افزایش می‌دهد

قزوین – استاندار قزوین با بیان اینکه مشارکت در انتخابات امید به آینده کشور را افزایش می‌دهد، گفت: با اجرای مسئولیت شرعی و قانونی خود زمینه افزایش مشارکت را فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر هدایت‌الله جمالی پور در همایش سیاست‌های نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری استان قزوین پیش از ظهر یکشنبه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در طی همکاری انتخاباتی انجام شده، استان قزوین توانست همکاری خوبی را در ستاد انتخاباتی استان و شهرستان‌ها را رقم بزند و یک انتخابات بی حاشیه و امن را تجربه کند.

استاندار قزوین اذعان کرد: همه ما بر این باوریم که صیانت از امانت به عهده ما است و همه ما باید به بهترین نحو در راستای حفظ امانت تلاش کرده و به بهترین نحو انتخابات پیش رو را که به‌نوعی امانت و حق‌الناس است برگزار کنیم.

وی افزود: انتخابات برای ما دو مرحله دارد و برای هر مرحله هرکس وظایف و مأموریت‌هایی را به عهده دارد که در مرحله اول پیش از انتخابات تأیید صلاحیت، اعتماد بخشی به مردم، تکلیف و مبانی قانونی و شرعی، نظارت و مواردی از این قبیل انجام شد و مرحله دوم یعنی مرحله حین انتخابات از جمله تبلیغات انتخاباتی، عرضه کاندیدهای انتخاباتی، ارائه برنامه‌ها، شناخت و انتخاب فرد موردنظر باید به‌خوبی انجام شود و مأموریت بزرگ ما در این مرحله صیانت از آرا مردم است.

این مسئول ابراز کرد: قرآن کریم در راستای حق‌الناس آیات متعددی را به کار برده و ما در قبال حق‌الناس انتخابات موظفیم تا طبق توصیه خداوند با دقت و نظارت فرایند قانونی حین تبلیغات انتخاباتی، از بی‌عدالتی جلوگیری کرده و بدون نگاه و علایق شخصی و زیر پا گذاشتن علایق نفسی برای اعتقاد و ارزش‌های خود و کشور بکوشیم.

وی بیان کرد: در مسئله انتخابات همه ما مسئولیت سنگینی را به عهده داریم که این مسئولیت سنگین سرنوشت خود و کشور را رقم می‌زند و اگر در این میان خطری برای کشور اتفاق بیفتند همه ما مسئول هستیم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات امید به آینده کشور را نیز افزایش می‌دهد گفت: با اجرای مسئولیت شرعی و قانونی خود و اعتمادسازی در میان مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح باید بکوشیم تا باعث ایجاد امیدواری نسبت به آینده کشور شویم.

کد خبر 5223909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha