۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲

حجت‌الاسلام موسوی:

ناکارآمدی و فساد برخی مسئولین باعث ناامیدی مردم شده است

ناکارآمدی و فساد برخی مسئولین باعث ناامیدی مردم شده است

قزوین - رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت‌الله رئیسی در قزوین با بیان اینکه ناکارآمدی و فساد برخی مسئولین باعث ناامیدی مردم شده است، گفت: با انتخاب صحیح می‌توان به ناکارآمدی و فساد پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی در نشست خبری ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که ظهر امروز در سالن جلسات این ستاد برگزار شد اظهار کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی با شدت هرچه‌تمام‌تر بر این موضوع تأکید دارند که شور انتخاباتی در ایران وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت‌الله رئیسی در قزوین ادامه داد: اگر می‌گوئیم انتخابات در این دوره اهمیت ویژه‌ای دارد به این علت است که علاوه بر پرشور بودن باید هوشمندانه اتفاق بیافتد، برخی مسئولین ناکارآمد و برخی افراد فاسد که در بدنه اجرایی دولت نفوذ کرده‌اند سایه‌ای از ناامیدی بر سر جمعی از اقشار ملت عزیز افکنده‌اند که با انتخاب صحیح می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

موسوی با اشاره به جمله آقای رئیسی که گفته رقیب اصلی خود را فساد و ناکارآمدی می‌داند عنوان کرد: این جمله باید شکافته شود، اگر سطحی بگذریم باید گفت فساد که مطلوب مردم نیست، کدام انسان آزاده‌ای طرفدار فساد و ناکارآمدی است؟ چرا او می‌گوید این رقیب است؟ برخی‌ها از این ناکارآمدی و فساد بهره می‌برند و علاقه کندند که نظام را ناکارآمد نشان داده و امیدهای مردم را ناامید کنند، قطعاً آقای رئیسی رقیب این جریان است.

وی تصریح کرد: وقتی توده مردم فساد را دیدند و دچار یاس و ناامیدی شده و انگیزه حضور ندارند و علاقه‌ای به حضور پای صندوق‌های رأی نداشته باشند مشارکت پایین می‌آید و در نتیجه رئیس‌جمهور منتخب پشتوانه لازم را ندارد، در شرایط این‌چنینی، بدخواهان و غوغاسالاران به ضرر کشور وارد عمل می‌شوند.

موسوی گفت: زمانی در دنیا حرف برای گفتن داریم که آمار فساد پایین بیاید، نیاز به یک دولت سالم که دچار حزب‌بازی نشود و دنبال شایسته‌سالاری باشد داریم.

وی افزود: صحنه بسیار صحنه سخت و دشواری است، اگر رقبا و جریاناتی که یک نامزد را قبول ندارند رقیب قدر ایجاد کنند یک مشکل داریم و اگر فضای روانی ایجاد کنند که نتوانند یک نامزد توانمند را به میدان بفرستند ممکن است مردم انگیزه حضور پای صندوق رأی را در سایه ناامیدی از دست بدهند.

کد خبر 5223924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha