۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۷

رئیسی؛

دولتی با ائتلاف مردم،‌تولیدکنندگان و کارگران تشکیل خواهم داد

دولتی با ائتلاف مردم،‌تولیدکنندگان و کارگران تشکیل خواهم داد

پاکدشت- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی با ائتلاف مردم،‌تولیدکنندگان و کارگران تشکیل خواهم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر یکشنبه با حضور در شهرک صنعتی عباس آباد تهران و دیدار با مدیران و کارگران با اشاره به اینکه کارگران و تولیدکنندگان رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند اظهار داشت: اینها سرمایه‌های ملی و ارزشمندی هستند که باید مورد حمایت باشند اما متأسفانه توسط ساختارهای فسادزا و معیوب، روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن هستند.

رئیسی با بیان اینکه حاشیه نشینی و مهاجرت شاهد تعطیلی کارخانه‌های کوچک و بزرگ و رها شدن مراتع و مزارع است گفت: لزوم اقتدار و امنیت در کشور حمایت از رونق تولید می‌باشد و همه باید در این زمینه تلاش کنند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: سفر امروز من به این شهرستان و حضورم در میان تولیدکنندگان برای اعلام ائتلاف دولت مردمی، با تولید کنندگان، کارآفرینان و کارگران برای ساختن کشور است و برای دستیاب. به این امر نیازمند یک خیزش عمومی و اجتماعی برای برپایی ایران قوی هستیم که این خیزش عمومی حتماً نیاز به هم پیمانی یک دولت مردمی با نیروهای مولد کشور دارد.

وی با انتقاد از اینکه سرریز فناوری از حوزه‌های دفاعی به صنعت کشور وجود ندارد گفت: مردم گله‌مند هستند که چرا کشوری که تولید موشک می‌کند، اما نمی‌تواند خودروی با کیفیت در سطح توقع مردم بسازد و ما در دولت سیزدهم این کار را خواهیم کرد و ما امروز در کشور به اقتدار در تولید نیاز داریم.

رئیسی به اصلاح نظام بانکی کشور اشاره کرد و بیان داشت: این موضوع یکی از اولویت‌های دولت مردمی محسوب می‌شود و در این خصوص نیز مردم دغدغه‌های زیادی دارند و باید در سرمنشا، ریشه فساد را بخشکانیم و من برای انجام این مأموریت بزرگ وارد صحنه شده ام.

وی تاکید کرد که نباید صدور مجوزها باعث اخلال در روند تولید شود و افزود: نباید با مجوزها و تصمیمات خلق الساعه دست و پای تولیدگر بسته شود و ضروری است که کارآفرین و تولیدگر بتواند برنامه ریزی و پیش بینی داشته باشد و باید ریشه مافیای واردات و قاچاق خشکانده شود و در این راستا باید ارزی که از مسیر صادرات به دست می‌آید وارد حوزه تولید شود و این وظیفه دولت است که بر این موضوع نظارت کند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در خصوص قطعی برق نیز اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه تاکید شده بود که باید به چه میزانی برق تولید می‌کردیم، اما به این قانون عمل نشد که اگر قانون برنامه، اجرا می‌شد امروز واحدهای تولیدی با قطعی چند ساعته برق مواجه نمی‌شدند و تولید تعطیل نمی‌شد و شاهد این میزان خسارت نبودیم.

کد خبر 5224090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha