۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۷

فرماندار کرمان:

۵۲۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان ایجاد می‌شود

۵۲۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان ایجاد می‌شود

کرمان - فرماندار کرمان گفت: ۵۲۱ شعبه اخذ رأی برای شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است که ۳۳۰ شعبه مربوط به شهر کرمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی صبح دوشنبه به خبرنگاران از آمادگی کرمان برای برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی بر اساس چهار رکن سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۲۱ شعبه اخذ رأی برای شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است که ۳۳۰ شعبه مربوط به شهر کرمان است.

بابایی گفت: با توجه به شیوع کرونا به منظور حفظ سلامت رأی دهندگان ۴۸ شعبه اخذ رأی نسبت به دوره‌های گذشته در شهرستان کرمان اضافه شده است.

وی تعداد شعب اخذ رأی در گلزار شهدا را سه شعبه اخذ رأی ثابت و دو شعبه سیار ذکر و اعلام کرد: همچنین دو شعبه ثابت و یک شعبه سیار برای مجموعه بیت الزهراء (س) و منزل حاج قاسم پیش بینی شده است.

فرماندار کرمان تعداد شعب اخذ رأی در نظر گرفته شده در حسینیه ثارالله را سه شعبه ذکر کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان بیان کرد: مسائل امنیتی مربوط به انتخابات در جلسات شورای تأمین و کمیته امنیتی انتخابات بررسی و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی خواستار حضور پرشور مردم در انتخابات شد و افزود: مردم کرمان در این دوره از انتخابات مانند گذشته و به تاسی از شیوه و منش شهید سلیمانی حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

کد خبر 5224454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha