۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر:

عملیات رسانه‌ای انتخابات در بوشهر/۷۲ هزار دقیقه برنامه پخش می‌شود

عملیات رسانه‌ای انتخابات در بوشهر/۷۲ هزار دقیقه برنامه پخش می‌شود

بوشهر - مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اجرای عملیات رسانه‌ای انتخابات در بوشهر گفت: ۷۲ هزار دقیقه برنامه به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین ناظر صبح سه‌شنبه در همایش مجازی ستاد انتخابات مراکز استان‌های رسانه ملی اظهار داشت: عملیات رسانه‌ای انتخاباتی صدا و سیمای مرکز بوشهر با ۷۲ هزار دقیقه برنامه در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: از این میزان برنامه‌سازی ۴۰ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۳۰ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و دو هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به آماده سازی زیرساخت‌های فنی افزود: روند برگزاری انتخابات هم از ۳۰ نقطه استان بوشهر به صورت زنده و همزمان از چهار قاب تصویری از شبکه استانی و برخی نیز از شبکه بین‌المللی خبر و سایر شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

ناظر، تولید موسیقی حماسی انتخاباتی و ده‌ها موسیقی تصویر را از دیگر برنامه‌های هنرمندان بوشهری نام برد و افزود: قطعه موسیقی «درگاه خورشید» با نوازندگی اکبر ابراهیمی، مسئول دفتر شعر و موسیقی مرکز بوشهر و خوانندگی ساسان نوذری، در ارزیابی دفتر شورای موسیقی رسانه ملی رتبه ممتاز و پروانه پخش از شبکه‌های سراسری را دریافت کرد.

در همایش مجازی ستاد انتخابات مراکز استان‌های رسانه ملی بر برنامه سازی با محوریت امیدآفرینی و انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی، رعایت اخلاق انتخاباتی و رعایت بی‌طرفی و عدالت رسانه‌ای و حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید شد.

کد خبر 5225397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha