۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی:

تامین اجتماعی یک سازمان گفتمان محور است

تامین اجتماعی یک سازمان گفتمان محور است

مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان گفتمان محور و مشورت پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه کردونی در نشست «طرح مدیران آینده، گامی به سوی حاکمیت شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری در سازمان تأمین اجتماعی» که امروز برگزار شد با اشاره به اینکه سیاست اجتماعی و سیاست رفاهی کارکردی جز رضایت جامعه هدف و افزایش امید و اعتماد و سرمایه اجتماعی ندارد گفت: هرکارکردی در ساختار اجرایی باید منجر به منتفع شدن و رضایتمندی جامعه هدف شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی علاوه بر کارکردهای مختلف یک نهاد گفتمان محور است گفت: در دوره مدیریت تأمین اجتماعی در قالب نشست‌های دیده بان تأمین تمام مشکلات سازمان تأمین اجتماعی در نشست با ذینعفان و شرکای اجتماعی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته کردونی، گفتمان محوری و نقدپذیری و مشورت پذیری مشخصه‌های دیگر تأمین اجتماعی دوساله اخیر بوده است.

عادل دهدشتی معاون فرهنگی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: طی دو سال گذشته ۳۹۰ مدیر استانی سازمان تامین اجتماعی در سطوح مختلف از طریق طرح مدیران آینده و شرکت در آزمون جذب شده اند.

وی با اشاره به اینکه جذب مدیران در استان‌ها برحسب معیارهای جدید سازمان تامین اجتماعی مورد تاکید ما بوده است گفت: در همین راستا آزمونی در دی ماه ۹۸ توسط سازمان سنجش برگزار و نتایج آن اواخر اسفند ۹۸ اعلام شد.

معاون فرهنگی سازمان تامین اجتماعی گفت: در نخستین آزمون، ۷هزارنفر در حوزه های بیمه‌ای و درمانی و در آزمون مرحله دوم در شهریور ماه ۹۹، ۱۱ هزار نفر شرکت کردند و در مجموع ۳۹۰ انتصاب در دو سال گذشته صورت گرفته و ۳۲۰ انتصاب از بین رتبه های یک تا ۲۰ آزمون بوده است.

دهدشتی گفت: از میان رتبه‌های برتر اول تا بیستم هر استان، مدیران در حوزه های بیمه‌ای و درمانی انتخاب و منصوب شدند.

کد خبر 5225504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      0 1
      این سازمان گفتمان محور چرا به گفته خود عمل نمیکند و مابه التفاوت حقوق اینهمه بازنشسته را بلوکه کرده.جواب دهید شما که گفتگو محورید
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 0
      با سلام خدمت دکتر سالاری عزیز پس از برگزاری آزمون مدیران اینده ، بازهم مدیران کل ، هرکسی را بخواهند گزینه های مدیریتی برای ریاست شعب و معاونین انتخاب می کنند حتی اگر ازمون نداده باشد و با نفرات برتر ازمون هم مانند گناهکاران برخورد میشود و تحت فشار قرار داده می شوند. نمونه اش را در انتصابات استان یز