۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹

استاندار گیلان تأکید کرد؛

انتخابات بهترین فرصت برای بازسازی سرمایه اجتماعی و تقویت اعتماد

انتخابات بهترین فرصت برای بازسازی سرمایه اجتماعی و تقویت اعتماد

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه جوانان و نخبگان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند، گفت: انتخابات بهترین فرصت برای بازسازی سرمایه اجتماعی و تقویت اعتماد عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی به توانمندی و فکر و ایده جوانان باور و اعتماد داشت، اظهار کرد: امام راحل بر فراهم کردن بسترهای مناسب برای بهره گیری از توانمندی جوانان تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ در میان جوانان و ناامید کردن آنها نسبت به انقلاب و نظام است، گفت: حضور و مقابله هوشمندان با این توطئه دشمن باید در دستور کار مسئولان باشد.

استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم ستاد ساماندهی امور جوانان در برنامه ریزی و ایجاد افق‌ها روشن، افزود: بازسازی و احیای امید و اعتماد عمومی مسئله روز جامعه است در همین راستا همه باید متناسب با وظیفه و رسالت خود عمل کنند.

وی با تأکید بر لزوم ارائه راهکارها و ساز و کارهای مناسب از سوی جوانان نخبه، اضافه کرد: قطعاً امید به آینده زمینه را برای رفع مشکلات و ایستادگی در برابر بحران‌ها فراهم می‌کند.

زارع در ادامه با اشاره به اینکه با شیوع کرونا شاهد حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان، ایده و فکر خلاقانه جوانان ایرانی بودیم، تصریح کرد: با تلاش جوانان فناور و مبتکر شاهد خودکفایی در تأمین تجهیزات و لوازم پزشکی و صادرات بودیم.

وی همچنین بر ضرورت توجه به مهارت آموزشی در مدارس و مراکز فنی و حرفه‌ای اشاره و تأکید کرد: مهارت آموزی در آینده شغلی و اشتغالزایی و کسب مهارت و تخصص برای جوانان تأثیر گذار است.

استاندار گیلان با بیان اینکه جوانان، نخبگان و فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شوند، تأکید کرد: انتخابات بهترین فرصت برای بازسازی سرمایه اجتماعی و تقویت اعتماد است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و سایر مسئولان ارشد نظام به حضور حداکثری در انتخابات، افزود: انتظار می‌رود جوانان پرشور گیلان به ویژه رأی اولی‌ها برای تحقق این مهم، نقش آفرینی کنند.

کد خبر 5227060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha