۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

رئیس مجمع نمایندگان گیلان: 

منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان سبب تحول گیلان می شود

منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان سبب تحول گیلان می شود

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان می‌تواند زمینه ساز تحول اقتصادی و اشتغالزایی در گیلان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی صبح پنجشنبه در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: تلاش همه مسئولان استان باید در راستای تحول و توسعه همه جانبه گیلان باشد.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن زمینه‌های آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان، انتظار می‌رود این منطقه زمینه‌ای برای ایجاد تحولی عظیم در سرمایه گذاری و اشتغال شود.

فرخی با بیان اینکه صرفه جویی در بودجه نباید از اضافه کاری و رفاه پرسنل ادارات تأمین شود، تاکید کرد: اضافه کاری و رفاه امروزه به عنوان حقوق پرسنل محسوب می‌شود و برای صرفه جویی در اعتبارات با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی نباید باری بر مشکلات مردم اضافه کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به ابلاغ آمایش سرزمینی گیلان، تصریح کرد: با توجه به وجود مشکلات فراوان با برخی از ادارات در زمینه توسعه پایدار، منابع مالی گیلان باید در مسیر تحول و مقدمه توسعه پایدار هزینه شود.

فرخی به لزوم رفع موانع از سوی برخی از دستگاه‌ها همچون محیط زیست و منابع طبیعی اشاره و ادامه داد: موضوعات مطروحه از سوی این دستگاه‌ها باید به کمیته برنامه ریزی ابلاغ و در نهایت در آن تصمیم گیری و اقدام و در برخی موارد ضرورت دارد از برخی از شرح وظایف‌ها چشم پوشی شود.

کد خبر 5227074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      1 0
      منطقه آزادانزلی چه گلی له سرمردم انزلی گذاشته!!؟؟ تالاهیجان بذاره؟!
    • مهدی US ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      1 0
      شما اول ۴۰دزدبغداد بگیرین ما بیشتر از این تو لاهیجان پسرفت نمیخواهیم
    • مهندس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      الکی ی چیزی میگه بدل نگیرید