۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

دمای هوای اصفهان به ۴۰ درجه سانتی‌گراد رسید/ روند افزایشی دما

دمای هوای اصفهان به ۴۰ درجه سانتی‌گراد رسید/ روند افزایشی دما

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی دما در روزهای پیش رو، گفت: دمای هوای شهر اصفهان امروز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد رسید.

مژگان امیرامجدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم جوی به نسبت پایدار در سطح استان تا اوایل هفته آینده، اظهار داشت: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا کمی ابری است و در مناطق شمال و شرق استان وزش باد با گرد و خاک محلی همراه است.

وی به غبارآلودگی هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی در ساعات صبح اشاره کرد و افزود: از امروز تا اواسط هفته آینده با ورود توده هوای گرم به استان، دمای هوا در بسیاری از مناطق ۲ تا چهار درجه افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

امیرامجدی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ابراز داشت: با توجه به گرمای هوا در روزهای آینده و احتمال افزایش مصرف حامل‌های انرژی مدیریت در مصرف بهینه و صرفه جویی ضروری است و به شهروندان توصیه می‌شود از فعالیت فیزیکی در فضای باز در ساعات میانی روز خودداری کنند.

کد خبر 5227197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha