۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹

مدیرعامل چادرملو:

تمام واحدهای چادرملو موظف به اجرای ضوابط زیست محیطی هستند

تمام واحدهای چادرملو موظف به اجرای ضوابط زیست محیطی هستند

یزدـ مدیرعامل چادرملو گفت: به منظور ارتقای شاخص‌های زیست محیطی، تمامی واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو در هر منطقه، موظف به اجرای ضوابط زیست محیطی در سطح استانداردهای جهانی هستند.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری مهر، ناصر تقی زاده در دیدار با محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس و جمعی از نمایندگان انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، موسسات خیریه، مراکز بهداشتی و درمانی، فعالان صنفی و مشاغل خانگی و کارگران، با اشاره به نقش مردم در توسعه اقتصادی و اجتماعی اظهار داشت: بر خود تکلیف می‌دانیم در مسیر عمران و آبادانی، ارتقای شاخص‌های اجتماعی و زیر ساخت‌های فرهنگی، به ویژه مسائل زیست محیطی به طور جدی تلاش کنیم به همین دلیل شرکت چادرملو در حد توان و ظرفیت خود در خدمتگزاری به مردم منطقه، ایجاد اشتغال و توسعه فرهنگی و اجتماعی حمایت‌های لازم را به عمل آورده و به این خدمات تداوم خواهد داد.

وی با تاکید بر حفظ سلامتی مردم و نیروهای شاغل در واحدهای صنعتی و مردمی افزود: به منظور ارتقای شاخص‌های زیست محیطی، تمامی واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو در هر منطقه، موظف به اجرای ضوابط زیست محیطی در سطح استانداردهای جهانی هستند و برای پیاده سازی این شاخص‌ها مقرر شده از تمامی توان و ظرفیت‌های مراکز علمی، تحقیقاتی داخل و خارج کشور استفاده شود.

التزام واحدهای معدنی و صنعتی به مسئولیت‌های اجتماعی چهره مناطق محروم را متحول می کند

نماینده مردم اردکان در مجلس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور و نقش موثر و مثبت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ویژه اقدامات انسان‌دوستانه و نگاه خیرخواهانه مدیرعامل این شرکت در جهت توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، رفاهی، زیست محیطی و اجتماعی منطقه یادآور شد: اگر همه واحدهای معدنی و صنعتی نظیر چادرملو خود را در برابر عمل به مسئولیت اجتماعی متعهد و ملزم بدانند، به طور قطع چهره شهرهای و مناطق کم برخوردار کشور دگرگون و ثمرات ارزشمند این اقدامات در زندگی مردم مشهود خواهد شد.

محمدرضا دشتی اردکانی افزود: در بحران شیوع ویروس مرگبار کرونا که تمامی کشور و جهان را در چنگال خود گرفتار کرد، خوشبختانه در شهرستان اردکان در کنار تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کادر پزشکی و درمانی، با حمایت‌های فعالان صنعتی به ویژه شرکت چادرملو که علاوه بر حمایت‌های مالی، تمامی اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های استان را تامین کرد، کمترین آسیب را متحمل شدیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس اظهار امیدواری کرد: تا ریشه کنی کامل این بیماری کشنده، حمایت‌های چادرملو از بخش بهداشت و درمان تداوم یابد.

در این اقدام مبتکرانه، نماینده مجلس و مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکتهای معدنی و صنعتی کشور، به اتفاق و با همدلی و همراهی تلاش کردند با اتخاذ تدابیر لازم و تصمیمات مقتضی در چارچوب تکالیف قانونی، بخشی از معضلات و موانع مبتلابه عموم و گروه‌های مردمی را رفع کنند.

کد خبر 5227614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha