۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶

همتی در حاشیه برگزاری مناظرات انتخاباتی:

رقیب من، قهر مردم با صندوق رای است/ بحران اقتصادی راه‌حل دارد

رقیب من، قهر مردم با صندوق رای است/ بحران اقتصادی راه‌حل دارد

نامزذ انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بحران اقتصادی و مشکلات اقتصادی کشور، راه حل دارد،گفت: من آمدم که اقتصاد ایران را از سیاست خارج کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (جمعه) در بدو ورود به سازمان صداوسیما در جمع خبرنگاران، گفت: من الان یک شهروند عادی هستم. تا چند وقت پیش رئیس بانک مرکزی بودم و الان یک استاد دانشگاه هستم.

وی ادامه داد: آمده‌ام در مقابل یک جریانی که تلاش می‌کند کشور را با سیاسی‌کاری ادامه بدهد و اداره کند بایستم.

نامزذ انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: می‌خواهم به آنها بگویم بحران اقتصادی و مشکلات اقتصادی کشور، راه حل دارد. من آمده‌ام که بگویم اقتصاد ایران را از سیاست خارج کنم. آمده‌ام که بگویم جوان‌ها را باید از حصر مقررات خارج کنیم. آمده‌ام بگویم نفت را باید از حصر آمریکا خارج کنیم.

همتی تاکید کرد: از همه مهمتر آمده‌ام بگویم که مردم را از حصر خارج کنیم. از حصر جریانی که پنج نامزد آن‌ها در این انتخابات وجود دارد. رقیب من، قهر مردم با صندوق رأی است. امیدوارم مردم پیروز این صحنه شوند.

کد خبر 5228101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عایرضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      0 0
      آقای همتی همه می دانند که مشکل اقتصاد کشور راه حل دارد . ولی این گره اقتصادی به دست شما کورتر می شود . می دانید چرا؟ زیرا که دیدگاه و مغز تفکر جناح شما ( گروه کارگزاران) دید رو به توانگران و پولداران و قشر مرفه و بی درد جامعه است .بپذیرید که ظلم بزرگی به مردم بی بضاعت کردید .