۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵

ویژه برنامه انتخاباتی «آرمان شهر» در شبکه قزوین

ویژه برنامه انتخاباتی «آرمان شهر» در شبکه قزوین

قزوین-مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه گفتگو محور «آرمان شهر» به استقبال انتخابات پیش رو شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌رود.

علی رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پخش ویژه برنامه انتخاباتی آرمان شهر در شبکه قزوین اظهار کرد: این ویژه برنامه با هدف ایجاد آگاهی، همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف، تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، ترغیب و تشویق آنها برای شرکت پرشور در انتخابات و همچنین نگاهی به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صدا و سیمای قزوین پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: این برنامه گفتگو محور با حضور دو کارشناس و با اجرای دکتر میثم پیله فروش روی آنتن شبکه قزوین خواهد رفت. «آرمان شهر» در ۱۱ قسمت تولید می‌شود که هرروز به یک موضوع همچون: (ترافیک و امور زیر بنایی، فرهنگی و اجتماعی، مالی و اقتصادی، سلامت و محیط زیست، خدمات شهرید، املاک و مستغلات، عمران و شهرسازی) پرداخته می‌شود. پخش میان برنامه کلام رهبری در انتخابات و قانون شوراها به صورت گفتار متن از بخش‌ها دیگر این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه «آرمان شهر» در سه بخش سوالاتی را از افراد حاضر در برنامه مطرح می‌کند. بخش اول با عنوان «سوالات تخصصی» که کارشناسان به سوالات پیش بینی شده برنامه پاسخ دهند. بخش دوم با عنوان «سوالات خبرنگاران، فرهیختگان و اساتید دانشگاه» است که افراد به این پرسش‌ها پاسخ خواهند داد. بخش سوم با عنوان «سوالات مردمی» می‌باشد که حضار به سوالات مردم پاسخ دهند و در نهایت هر کارشناس در ۲ دقیقه به جمع بندی پاسخ‌های خود می‌پردازد.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «آرمان شهر» به تهیه کنندگی نبی الله نظری در ۱۱ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در سرای سعدالسلطنه قزوین تا بیست و ششم خرداد هرروز ساعت ۱۹ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

کد خبر 5229785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha