۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۸

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رأی تضمین می‌شود

اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رأی تضمین می‌شود

خرم‌آباد- رئیس ستاد انتخابات لرستان تاکید کرد: اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رأی تضمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی با احزاب سراسر لرستان گفت: در تاریخ ۲۸ خرداد ماه جاری کشور شاهد برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی است که در لرستان انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: جلسه امروز به واسطه قرار گرفتن در آستانه ۲۸ خرداد ماه و انتخابات مهم این روز، با هدف مشارکت افزایی برگزار گردید که با تأکید همه احزاب بر حضور پرشور و ترغیب مردم در پای صندوق‌های رأی همراه بود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رأی تضمین می‌شود، ادامه داد: در شرایط حساس کنونی اقتدار نظام مهمترین اولویت است و احزاب استان با هر سلیقه‌ای در کنار هم برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو تلاش کنند.

ثمینی تصریح کرد: هیچ گاه در کشور ناهنجاری‌ها مورد قبول نبوده و این نظام همواره مورد حمایت قاطبه مردم قرار گرفته است زیرا پایداری امنیت علیرغم تمامی مشکلات، برای مردم در اولویت است.

وی همچنین افزود: تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و روستا از ساعت ۷ صبح روز بیستم خرداد ماه طبق دستورالعمل ابلاغی آغاز می‌شود و تا ۷ صبح روز ۲۷ خرداد ماه و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری ادامه خواهد یافت.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تاکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط کرونایی تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب تعریف شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهند.

کد خبر 5231215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha