۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴

معاون دادگستری استان مرکزی خبر داد؛

تشکیل کمیته مستندسازی تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی

تشکیل کمیته مستندسازی تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی

اراک- معاون دادگستری استان مرکزی گفت: کمیته مستندسازی در فرمانداری‌ها تشکیل شده است که تخلفات انتخاباتی را مستندسازی و امحا کرده و گزارش تخلف را نیز به مرجع قضائی اعلام می‌کند.

محسن خیرمند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دادگستری استان مرکزی به طور جدی با نامزدهای متخلف برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نصب بنر در غیر محل ستاد و همچنین در ابعاد غیر مجاز تخلف است، گفت: به کسانی رأی بدهید که از هم اکنون پاکیزگی مبلمان شهری و قانون پذیری در تبلیغات را رعایت می‌کنند.

خیرمند تاکید کرد: استفاده از القاب و عناوین کذب مانند دکتر و مهندس بدون مدرک رسمی جرم و موجب تعقیب قضائی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: در اجرای طرح برخورد با ستادهای تبلیغاتی که اقدام به نصب بنرهای غیرمجاز در شهر کرده‌اند کمیته‌ای تحت عنوان کمیته مستندسازی در فرمانداری شهرستان‌ها تشکیل شده است که تخلفات را مستندسازی و امحا کرده و گزارش تخلف را نیز به مرجع قضائی اعلام می‌کند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با بیان این‌که در برگزاری انتخابات قانونمند و بی طرف در چارچوب قانون با کسی تعارف نداریم تاکید کرد: نامزدهایی که این گونه تخلفات را دارند مکلف هستند به قید فوریت نسبت به جمع آوری بنرهای غیرمجاز اقدام کنند.

کد خبر 5234969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha