۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳

فرماندار ساوجبلاغ:

تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات به کار گرفته شود

تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات به کار گرفته شود

ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: باید در ادامه راه و روزهای منتهی به انتخابات با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، تمامی تلاش خودمان را صرف مشارکت‌بخشی و افزایش حضور در انتخابات کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهرور صبح چهارشنبه در جلسه توجیهی اعضای هیأت بازرسی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ که با حضور رئیس و دبیر هیأت بازرسی استان البرز در شهر جدید هشتگرد برگزار شد، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همفکری همه دست‌اندرکاران، انتخاباتی شفاف و سالم در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

وی بیان کرد: اعضای هیأت بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای ما، مسائل مربوط انتخابات را رصد می‌کنند و با دقت و حساسیت وقایع مختلف قبل، حین و بعد از انتخابات را زیر نظر دارند تا شاهد تخلفی در این امر مهم در شهرستان ساوجبلاغ نباشیم.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: دغدغه امروز ما تلاش برای حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو است و تاکنون هم چندین نشست در قالب سلسله همایش‌های جشن حضور با مشارکت و همراهی اقشار مختلف برگزار شده است که با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده است.

وی متذکر شد: باید در ادامه راه و روزهای منتهی به انتخابات با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، تمامی تلاش خودمان را صرف مشارکت‌بخشی و افزایش حضور در انتخابات کنیم تا شاهد درخشش نظام و در نهایت منجر به تحقق لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و افتخاری دیگر برای شهرستان همیشه سرافراز ساوجبلاغ شود.

کد خبر 5236242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha