۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

امانت انقلاب را به فرد متعهد و متخصص بدهیم

امانت انقلاب را به فرد متعهد و متخصص بدهیم

بیرجند-نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه با شرکت در انتخابات دین خود به شهدا را ادا کنیم،گفت: امانت انقلاب را به فرد متعهد و متخصص بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه علما و طلاب خواهر و برادر اهل تسنن بیرجند اظهار کرد: نشست‌های علمای شیعه و سنی باید در طول سال ادامه داشته باشد چرا که به انسجام ملی کمک می‌کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: ما شیعه و سنی اهل یک خانواده هستیم و باید با مشورت و همفکری همدیگر مشکلات و مسائل خراسان‌جنوبی را حل کنیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه من به عنوان خدمتگزار مردم سال‌هاست که با اهل سنت استانم در ارتباط هستم، گفت: اگر به دنبال عزت و سربلندی هستیم باید به قرآن تمسک کنیم.

وی با اشاره به ظلم استکبار جهانی بر کشورهای اسلامی اظهار کرد: اگر امروز مسلمانان و کشورهای اسلامی مظلوم هستند به واسطه این است که قرآن و برنامه‌های آن به صورت عملی در جوامع اسلامی پیاده نمی‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد به عنوان یک وسیله مهم است، بیان‌کرد: با این وجود ما اقتصاد را در جامعه یک هدف نمی‌دانیم بلکه ابزاری برای رسیدن به مسائل بالاتری است.

ایران حامی جبهه مقاومت

خسروی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نعمت است، گفت: وقتی به شرایط ظلم اسرائیل بر مردم مظلوم فلسطین نگاه می‌کنیم و کمک نکردن دیگر کشورهای اسلامی به آنان و یاری ایران اسلامی به مبارزان فلسطینی را مشاهده می‌کنیم، درمی بابیم که انقلاب اسلامی برای مسلمانان یک نعمت است.

وی اظهار کرد: امسال مسلمانان غیور و مجاهد اهل سنت فلسطینی کاری کردند که اسرائیلی‌ها مجبور به آتش بس شدند چون نمی‌توانستند در برابر موشک‌های مجاهدان فلسطینی مقاومت کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه باید با رأی دادن نعمت انقلاب اسلامی را قدر بدانیم، گفت: ما در برابر جامعه مسئول هستیم و از این جهت نباید نسبت به مشارکت سیاسی بی تفاوت باشیم.

خسروی ادامه‌داد: ده‌ها هزار شیعه و سنی برای اسلام و انقلاب و ایران خون خود را تقدیم کردند و امروز ما در برابر خون این شهدا مدیون هستیم و باید با رأی دادن خود دین به شهداء را اداء کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید امانت مسئولیت را به هر کسی بدهیم، افزود: طبق آیات قرآن کریم باید امانت را به اهل آن بدهیم و اهل امانت نیز فرد دارای تعهد و تخصص است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یادآور شد: متأسفانه برخی زمینه فساد اقتصادی در کشور را فراهم آورده‌اند ولی هنور خود را طلبکار از مردم و ملت می‌دانند.

کد خبر 5236452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha