۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵

مسئول ستاد تبلیغاتی محسن رضایی در استان قزوین:

فدرالیسم اقتصادی با هدف استقلال استان‌ها اجرایی خواهد شد

فدرالیسم اقتصادی با هدف استقلال استان‌ها اجرایی خواهد شد

قزوین-رئیس‌ستاد رضایی در استان قزوین گفت: فدرالیسم اقتصادی یعنی مرکز از ظرفیت‌های استان‌های دیگر استفاده نکند بلکه هر استان از نود درصد درآمد خود برای برنامه‌های استان خود هزینه کند.

محمدحسین عباباف‌ها در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کشور اکنون در مرحله و شرایط ویژه قرار دارد و تمام شبکه‌های بیگانه و عناصری که از این انقلاب ناامید شدند با تمام توان شبهه‌هایی علیه حکومت و نظام مطرح می‌کنند تا مشارکت مردم در انتخابات را به حداقل برسانند، باید به شدت نسبت به انقلاب و دستاوردهایش تعصب داشته و مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنیم.

وی اظهار کرد: هدف اول همه کسانی که در حوزه انتخابات و ستادها فعال هستند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

مسئول ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در استان قزوین از تشکیل ستاد وی در کل استان قزوین خبر داد و بیان کرد: آنچه از مردم دیده‌ایم این است که دل مردم با این رزمنده پیر جنگ که خدمت‌گذار کشور نیز بوده، است.

وی ادامه داد: رضایی یک عنصر مطلوب برای این دوره از انتخابات است به این علت که با بررسی شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری درباره رئیس جمهور خوب فرمودند متوجه شدیم تمام این شاخصه‌ها در دکتر رضایی جمع شده است از جمله آن شاخصه‌ها فرمانده میدان بودن، شجاعت، کارکشته بودن، پیشینه‌اجرایی و برنامه‌داشتن است.

مسئول ستاد انتخاباتی دکتر رضایی در قزوین ابراز کرد: ما معتقد هستیم شاخصه‌های مطرح شده در رضایی وجود دارد و او کسی است که زخم سال‌های جنگ و همچنین شایستگی بسیار دارد و اگر اقبال عمومی به سمت ایشان باشد مشکلات اقتصادی حل شده و آرامش به خانه‌های مردم باز می‌گردد.

عباباف‌ها در خصوص برنامه‌های رضایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دکتر رضایی یارانه ۴۵۰ هزارتومانی برای چهل میلیون نفر از مردم و پرداخت حقوق به زنان‌خانه‌دار است، همچنین قصد فدرالیسم کردن اقتصاد را در استان‌ها دارد به این معنی که مرکز از ظرفیت‌های استان‌های دیگر استفاده نکند بلکه هر استان از نود درصد درآمد خود برای برنامه‌های استان خود هزینه کند.

وی اضافه کرد: یک میلیون مسکن‌سازی در سال برای مردم و زوج‌های جوان از برنامه‌های دولت دکتر رضایی است.

عباباف ها در خصوص موانع و مشکلات دولت رضایی بیان کرد: مشکل FATF در دو بند باقی‌مانده را حل کرده و برجام را با اراده‌قوی، شجاعت و تحمیل عقب‌نشینی به آمریکا ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: وزیر امور خارجه باید اقتصاد دان باشد و راه را در همه زمینه‌ها هموار کند.

مسئول ستاد دکتر رضایی در قزوین توضیح داد: جناحی متوجه رضایی نیست و او عملکرد فراجناحی دارد و همانطور که گفت از افراد اصولگرا و اصلاح‌طلب استفاده خواهد کرد، او معتقد به یک دولت جوان حزب‌اللهی مانند زمان جنگ است و از ما خواسته ده نخبه از استان خودمان شناسایی و معرفی کنیم تا به کار گیرد و حتی بر این باور است که از هر استان یک وزیر انتخاب کند.

وی با گله نسبت به هزینه گزاف تبلیغات برخی نامزدها در سطح شهر گفت: تمام حکومت به سمت شخص خاصی اشاره می‌کند و هزینه بسیاری برای تبلیغات آن فرد در شهر می‌شود، بازتاب منفی از سوی مردم خواهد داشت و اگر مشارکت پایین باشد ممکن است انتخابات بین آقایان رئیسی و رضایی به دور دوم کشیده‌شود.

عباباف ها در پایان یادآور شد: رضایی ده‌هزار صفحه برنامه‌اقتصادی نوشته که هر استان یک جلد کتاب جدا دارد، کسی‌که جنگ را با کمترین امکانات مدیریت کرد، می‌تواند بحران اقتصادی را حل کند، نمی‌توان گفت کدام نامزد در چهار سال دیگر درخشان‌تر عمل کرده‌است اما رضایی برای استفاده از نخبگان و جوانان برنامه دارد و توانایی پیش‌بینی اقتصادی را مانند پیش‌بینی کاهش ارزش پول ملی دارد.

کد خبر 5236467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha