۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۱

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان:

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است

اهواز- سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان گفت: مردم با رای دادن به شخصیتی در تراز انقلاب در روز ۲۸ خرداد، امید به آینده ای روشن را ترسیم کنند.

مهدی طرفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ایران در آستانه یک تحول عظیم قرار دارد و بدون شک نقش آفرینی نیروهای انقلابی می‌تواند زمینه‌ساز روی کار آمدن دولت اسلامی و رهایی از دولت‌های پیر و خسته و مرعوب غرب شود.

وی افزود: مردم خوزستان در سال‌های متمادی توانستند دین خود را به انقلاب ادا کنند و اکنون نیز با حضور خود پای صندوق‌های رأی در ۲۸ خرداد در رقم خوردن حماسه‌ای تاریخی سهیم و شریک باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان عنوان کرد: مردم با انتخاب گزینه ولایی و انقلابی و جهادی، عدالت‌خواه و شجاع و ضد فساد و مفسدان و دارای کارنامه درخشان مدیریتی و کارآمد، شخصیتی جامع و در تراز انقلاب اسلامی یعنی آیت الله ابراهیم رئیسی، امید به آینده‌ای روشن را رقم خواهد زد.

وی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان عموم مردم را به حضور پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کند و قطعاً حضور پر رنگ و مشارکت همگانی در انتخابات مشت محکمی بر صورت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و ضد انقلاب خواهد زد؛ البته انتخاب رئیس دولت در گام دوم انقلاب می‌تواند تحقق بخش ملزومات تشکیل تمدن نوین اسلامی باشد.

طرفی افزود: با توجه به گستردگی دایره نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی که کاندیداهای شورای اسلامی شهر هستند، شورای ائتلاف استان ضمن تأکید بر رعایت ملاک‌ها و معیارها و توجه به اولویت‌ها و حساسیت‌ها در خصوص تنظیم لیست کاندیداها هیچ دخالتی در هیچ شهرستانی از جمله کلان‌شهر اهواز نکرده و به همه شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها اختیار داده تا بر اساس فرآیندهای مورد تأکید از طریق تحقیقات میدانی و ساز و کارهای گزینشی مشخص خود و به طور مستقل لیست تهیه کنند و خود مسئولیت آن را بر عهده بگیرند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان گفت: بدیهی است با وجود جمع کثیری از شایستگان و واجدان شرایط و نیروهای انقلابی این کار بسیار سخت و دشوار است که این روند بدون عیب و خطا نخواهد بود.

کد خبر 5236799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha