۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

آیت الله حسینی بوشهری:

انتخابات را صحنه جهاد مقدس بدانید

انتخابات را صحنه جهاد مقدس بدانید

قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن شرکت در انتخابات گفت: انتخابات را صحنه جهاد مقدس بدانید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسینی بوشهری صبح جمعه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر نمی‌خواهیم دشمن شادمان شود، امروز اینجا را صحنه جهاد مقدس بدانید و تک تک شما مرد و زن، پیر و جوان با همه شرایط سختی که دارید با تمام وجود با شما همدردی می‌کنیم و در این صحنه حضور به هم رسانید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: انتخابات صحنه جهاد مقدس در برابر دشمن است و مردم با حضور حداکثری در این حماسه خاری بر چشم دشمنان باشند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: حضور همراه با مسئولیت و تعهد در پای صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها و انتخابات مجلس خبرگان توسط مردم را تبریک می‌گویم.

وی گفت: امروز ما در یک جبهه بزرگ قرار داریم جبهه‌ای در مقابل تمام در صفوف دشمنان، اگر آن روز احساس می‌کردیم که در دفاع مقدس جانانه شرکت می‌کنیم و از نثار جانمان دریغ نمی‌کردیم؛ امروز هم اینجا جبهه جهاد است جهاد رویاروی با دشمنان.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور ادامه داد: آن روز با گلوله‌ها، موشک‌ها، خمپاره‌ها و هواپیماها ما را مورد بمباران قرار می‌دادند امروز با ماهواره‌هایشان، بوق‌های تبلیغاتی‌شان، تا مردم را از حضور در این جهاد مقدس مأیوس کنند اما کور خوانند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به گذشت بیش از ۴۲ سال از انقلاب و فراز و فرود بسیار آن گفت: الان هم مردم ما دچار مشکلات اقتصادی هستند اما قرار نیست این مشکلات که اداره محکم مردم ما را در هم بریزد و تسلیم خواست دشمن بشویم.

وی افزود: مردم عزیز ایران بدانید که اگر امروز یک لحظه غفلت کنیم دشمن برنده است و ما همه بازنده‌ایم اگر نمی‌خواهیم دشمن شادمان شود امروز تک تکتان از پیر و جوان، زن و مرد با همه شرایط سختی که دارید و ما با تمام وجود با شما همدردی می‌کنیم در این انتخابات حضور به هم رسانید و هر کسی را که تحقیق کرده‌ایم به آن رأی بدهید اما آنچه برای رهبری معظم انقلاب مهم است حضور حداکثری شما مردم است که خاری است بر چشم دشمنان.

کد خبر 5237859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha