۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳

مدیر حوزه علمیه استان قزوین:

انتخابات پرشور موجب یاس دشمنان از مطامعشان در ایران اسلامی است

انتخابات پرشور موجب یاس دشمنان از مطامعشان در ایران اسلامی است

قزوین-مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضور پر شور در انتخابات ضامن انقلاب اسلامی است و دشمنان را از مطامعشان در این کشور ناامید میکند.

حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رأی اظهار کرد: حضور در انتخابات ادامه دادن راه شهدا و امام شهدا است به مفهوم و تجدید پیمان با این انقلاب است و میز اعلام می‌کنیم هرگز این انقلاب و آرمان را رها نمی‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین مطرح کرد: حضور حد اکثری در انتخابات تضمین امنیت بالای کشور است و دشمنان که همچون گرگان خونخوار اطراف ایران اسلامی پایگاه‌های نظامی دارند و مترصد فرصتی برای آسیب رساندم به این کشورند ناکام می‌مانند.

سبحانی نیا گفت: مشارکت بالا در انتخابات و به صورت کلی حضور در انتخابات نشانه‌ای از تعالی یک جامعه اسم و کمک می‌کند همه اقشار و همه مردم به صورت برابر و یکسان از حق تعیین سرنوشت بهره مند باشند.

این مسئول با دعوت مردم به حضور در انتخابات یادآور شد: حضور در انتخابات تقدیر از شهدا است و ما را هم در کنار آنها در پاداش حفاظت از کشور و اسلام بهره مند می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: ما همراه راه انقلاب هستیم و هرگز رهبر و انقلابمان را تنها نخواهیم گذاشت و امیدواریم با حضور در انتخابات دشمنان از مطامع خود در این کشور مأیوس شوند.


کد خبر 5238346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha