۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۵

جانشین فرمانده نهاجا:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را از بین می‌برد

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را از بین می‌برد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: برای آنکه شاهد انتخاباتی پر شور و مؤثر باشیم و توطئه ها از بین برود باید با حضور گسترده و پر رنگ در انتخابات نقش آفرینی کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در محل اخذ رای گیری فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی با بیان اینکه نیروی هوایی همیشه خط شکن بوده و در پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشته است،گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش از قبل شروع انقلاب تا به امروز نسبت به مسائل روز کشور کاملاً آشنا و بصیر بوده و هستند و امروز نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور ملت فهیم ایران در انتخابات در تامین امنیت ملی کشور تاثیر بسزایی دارد، افزود: برای اینکه شاهد انتخاباتی پر شور و مؤثر باشیم و توطئه ها از بین برود باید با حضور گسترده و پر رنگ در انتخابات نقش آفرینی کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، انتخابات از مهم ترین مظاهر مردم سالاری دینی است و رأی مردم و انتخابات در نظام مردم سالاری دینی بسیار مهم است، تصریح کرد: کشور ما امروز به برکت انقلاب و خون شهدا، دارای نظامی مردمی است که مردم سالاری دینی در آن موج می زند.

کد خبر 5238472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha