۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد؛

تقدیر از نقش فعال شبکه تبلیغ در همدان برای ایجاد مشارکت حداکثری

تقدیر از نقش فعال شبکه تبلیغ در همدان برای ایجاد مشارکت حداکثری

همدان_ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: تشکیل ستاد ایجاد مشارکت حداکثری همدان یکی از اقدامات موثر شبکه تبلیغ و تشکلهای دینی در ایجاد شور انتخاباتی بود که باید از آن تقدیر کرد.

حجت السلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از مشارکت پرشور انتخاباتی مردم در استان همدان، اظهار کرد: در فضای استان همدان بعد از اینکه متوجه شدیم دشمن سرمایه گذاری جدی کرده است که مردم را از صندوقهای رأی نا امید کند برنامه ریزی برای تلاش در جهت فراهم کردن شور انتخاباتی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه نظر سنجی های اولیه نشان از احتمال مشارکت پایین به علت برخی گله‌های مردم از دولت داشت، افزود: یکی از اقداماتی که صورت گرفت شکل گیری ستادهای مشارکت حداکثری، ستادهای ملت امام حسین (ع) درسراسر شهرستانهای استان، توسط دوستان ما در مجموعه تبلیغات اسلامی و کمک مجموعه مردمی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: مأموریت این ستاد این بود که تمام ظرفیت‌های مردمی، شبکه تبلیغ روحانیت مستقر و هجرت، هیئتهای حسینی، مداحان، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و مؤسسات کانون‌های قرآنی همه به برای ایجاد نشاط انتخاباتی اقدام کنند.

وی افزود: بنا شد این ستادها از ظرفیت این شبکه تبلیغی برای به پای صندوق آوردن مردم و مشارکت بیشتر مردم استفاده کنند و برنامه‌های متنوع نسبت به شرایط هر شهرستان برنامه ریزی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اضافه کرد: ارتباطات چهره به چهره و حضور در منازل افراد مؤثر در فضاهای شهری و روستایی، اجرای برنامه‌های محله محور، مشارکت جدی بانوان در تبیین نهضت و مأموریت انقلاب اسلامی و کمک گرفتن از بانوان برای به پای صندوق آمدن خانواده‌ها، تماس‌های تلفنی بانوان با آشنایان، برگزاری برنامه‌های گفتگو محور درفضای عمومی، ارتباطات جدی با مردم درفضای عمومی و پارک‌ها در قالب‌های مختلف بهره گرفته شد.

نظیری ادامه داد: جلسات کرسی‌های نقد ونظر، تریبون آزاد، کافه انتخابات و امثال این برنامه‌ها که در چتر گفتمان ایجاد مشارکت حداکثری با همراهی اقشار دیگر بخصوص بسیج دانشجویی فعال شد.

وی اضافه کرد: از گروههای متخصص دانشجویان طلبه قم، تهران و اصفهان با نام گام استوار دعوت کردیم که این دوستان دو اقدام انجام دادند، در شهرستان‌های مختلف اقدام نخست تحلیل دقیقی از نیازها و مسئله‌های مردم و کشف چراهای عدم تمایل مردم برای حضور در انتخابات بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه این گروه‌های تبلیغی طلاب به گروه‌های عملیاتی کمک می‌کردند که آنها دقیق‌تر بتوانند عملیات خود را برنامه ریزی کنند و به شکر خدا دستاوردهای بسیار خوبی نصیب این گروه شد.

وی با اشاره به اقدامات دیگر گروها، افزود: در این رویکرد شبکه تبلیغی به ایجاد مشارکت حداکثری اتفاقات و برنامه‌های مثمر خوبی اتفاق افتاد، همچنین محله‌ها و روستاهای زیادی بودند که با دلایل قوی می‌توان گفت بیش از ۳۰ درصد افزایش مشارکت نسبت به سال‌های پیش را پشت سر گذاشتیم و این نشان دهنده موفقیت شبکه تبلیغی ما در اهداف خود برای ایجاد مشارکت حداکثری بوده است.

کد خبر 5240352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha