۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

در شب میلاد امام رضا (ع)؛

کاروان‌های شادی با محوریت ۱۲ بقعه متبرکه در کرمانشاه برپا می‌شود

کاروان‌های شادی با محوریت ۱۲ بقعه متبرکه در کرمانشاه برپا می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در شب میلاد امام رضا (ع) کاروان‌های شادی با محوریت ۱۲ بقعه متبرکه در شهرستان کرمانشاه برپا می‌شود.

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز میلاد علی ابن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: به این مناسبت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی متنوعی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با رعایت دستورالعمل‌های‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: هشت کاروان شادی با عنوان شمیم کرامت با محوریت ۱۲ بقعه متبرکه در شهرستان کرمانشاه توسط مراکز افق بقاع سیده فاطمه (س)، مسجد و زیارتگاه صاحب‌الزمان (عج)، بقعه شیخ فاضل تونی (ره)، امام زاده ابراهیم (ع) طاق‌بستان و امامزاده قاسم (ع) پا امام و به صورت مشترک پنج کاروان در قالب یک کاروان عمومی در شهر کرمانشاه برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در بقاع متبرکه امامزاده احمد (ع) سنقر و کلیایی، امامزاده باقر (ع) بیستون، امامزاده مهدی (ع) هرسین، بقعه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، امامزاده علی اکبر (ع) اسلام آبادغرب، بقعه سید جمال الدین (ع) فش و امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور هر کدام یک کاروان برپا می‌شود.

صالحی توزیع بسته‌های پذیرایی و مسابقه پیامکی با اهدا جایزه به هشت نفر در خلال برگزاری کاروان کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از برنامه‌های دهه کرامت قرآنی بوده که در قالب تفاهم نامه با آستان قدس انجام می‌شود، افزود: اجرای مسابقات قرآنی در فضای مجازی با اهدا جایزه به یک صد و ۱۶ نفر و برنامه زنده شب میلاد امام رضا (ع) با عنوان جشن بزرگ رضوی به همراه تجلیل از هشت پیشکسوت قرآنی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

کد خبر 5241022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha