۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۹

فرماندار ورامین خبر داد؛

تزریق نزدیک به ۱۰ هزار دوز واکسن کرونا به گروه های هدف در ورامین

تزریق نزدیک به ۱۰ هزار دوز واکسن کرونا به گروه های هدف در ورامین

ورامین- فرماندار ورامین گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون سراسری گروه‌های هدف در سراسر کشور علیه بیمار کرونا تا کنون، ۹ هزار و ۷۰۹ دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو عصر دوشنبه در جلسه ستاد کرونا با اشاره به اینکه از آغاز زمان اجرای طرح واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا تاکنون ۹ هزار و ۷۰۹ دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده اظهار داشت: از این تعداد، ۵ هزار و ۶۱۷ دوز مربوط به سالمندان بالای ۷۰ سال است.

وی با اشاره به استمرار اجرای طرح محله محور موسوم به شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف ورامین گفت: از ابتدای خرداد تاکنون تعداد ۹ هزار ۱۶۰ مورد تست سریع (Rapid) و ۵ هزار و ۶۱۵ مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

کاغذلو بیان داشت: طی این مدت، سلامتی ۱۴ هزار و ۸۴۶ نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلاء به بیماری به وجود نیاید.

فرماندار ورامین افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از اول خرداد تاکنون، ۱۴ هزار و ۲۶۰ مورد بازرسی از مناطق مختلف ورامین انجام شده که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۷۵ بازرسی به صدور اخطار و ۱۳۳ واحد نیز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت، ۳۳۰ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است گفت: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۱۰ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۵ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.

کاغذلو اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) تا کنون ۱۴ هزار و ۴۶۵ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، ۸ هزار و ۴۹۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۵ هزار و ۹۷۴ نفر در بیماران بستری و ۳۷۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.

کد خبر 5241303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha