۱ تیر ۱۴۰۰، ۷:۵۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند نوآوری و خلاقیت است

تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند نوآوری و خلاقیت است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند تحول، تغییر و خلاقیت همراه با نوآوری است تا منجر به احیاء جامعه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در پیامی به مناسبت اول تیر ماه، روز تبلیغ و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبلیغ و دعوت به سوی ارزش‌های اسلامی و الهی در فرهنگ قرآن و سیره پیامبران و ائمه معصومین (ع) یک وظیفۀ همگانی و همیشگی برای مسلمانان بوده است و قرآن مجید، بهترین گفتار را دعوت الی الله دانسته است و می‌فرماید: «و چه کسی خوش گفتارتر است از آن کس که دعوت به سوی خدا می‌کند و عمل صالح انجام می دهد».

وی تصریح کرد: تبلیغ ودیعه گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) است که در کلام وی، از اصول بسیار مهم اسلام عزیز محسوب می‌ شود.

گرزین بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در اول تیرماه سال ۱۳۶۰ به دستور امام خمینی (ره) به عنوان نهادی مستقل و منسجم با هدف تبلیغ براساس اصول و مبانی اسلامی، ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی، اعتلای فرهنگ ناب و پر بار اسلامی و تبلور حیات معنوی و تبیین و ترویج شاخص‌های انقلاب اسلامی پدید آمده است و موظف به اجرای اسلام انقلابی، سیاسی و اجتماعی و ترویج آن در سطح جامعه شده است تا زمینه ساز تربیت نسل انقلابی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: بی‌تردید مقوله تبلیغ اسلام و حرکت در مسیر تعالی فرهنگ دینی پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پرمسئولیت است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی از تمدن نوین اسلامی را در جهان ایجاد کرده است افزود: امروز انقلاب اسلامی نقطه مقابل تمدن بی هویت و بی پایه غربی است و مهم‌ترین موضوع دشمنی آنها با جمهوری اسلامی در حکومت مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گرزین افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در مأموریت جدید خود به دنبال راهبری زیست‌بوم فرهنگی تبلیغی و مردمی‌سازی همه فعالیت‌های دینی فرهنگی و تبلیغی است و با تبدیل تشکل‌های دینی و شبکه تبلیغ به حلقه‌های میانی جریان‌ساز به دنبال راهبرد مردمی سازی همه برنامه‌ها و اهداف سازمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در مقوله راهبری مردمی به دنبال تسهیل‌گری، پشتیبانی و تنظیم‌گری برای نقش‌آفرینی مردم برای خود است.

گرزین بیان کرد: تحقق شبکه امامت در همه محلات با محوریت مساجد با مشارکت همه نهادهای انقلابی و مردمی ازجمله روحانیت بسیج از مدل‌هایی است که است در راهبری رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی از آن بهره خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: تبلیغ دین در گام دوم انقلاب نیازمند تحول، تغییر و خلاقیت همراه با نوآوری است تا منجر به احیای جامعه شود.

گرزین گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب به دنبال شناخت و بررسی آسیب‌ها و معضلات و مشکلات در گام اول انقلاب و عبرت گرفتن و برنامه ریزی دقیق نسبت به گام دوم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: آنچه در این مسیر همواره موجب آرامش دل‌های پیمایندگان راه بوده، گنجینه سرشار معارف اسلامی و دانش و تعهد کارکنان این سازمان، شبکه‌های تبلیغ و تشکل‌های دینی و قرآنی است.

وی در پایان سالروز صدور فرمان امام خمینی (قدس سره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را به همه همکاران، سنگربانان جبهه تبلیغ و تعالی فرهنگ دینی و مجموعه بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تبریک و تهنیت گفت و افزود: امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی و ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب به حق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بیش از پیش در راستای رسالت خویش که تبلیغ و ترویج دین، احکام و اندیشه‌های دینی و فرهنگ اسلام انقلابی، موفق و منصور باشند.

کد خبر 5241426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha