۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مردم در انتخابات حماسه آفریدند/راهبری فضای مجازی در مازندران

مردم در انتخابات حماسه آفریدند/راهبری فضای مجازی در مازندران

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان در انتخابات از مشارکت پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش ازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز تبلیغ و اطلاغ رسانی دینی با بیان اینکه همه کسانی که در معرفی و تبلیغ دین نقش دارند، باید مورد توجه و تکریم قرار گیرند، افزود: یک بانوی مازندران به عنوان فعال فرهنگی کشوری به مناسبت روز تبلیغ تقدیر شده است.

وی بااشاره به حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات افزود: به رغم آنکه همه مخالفان نظام، انتخابات را تحریم کردند، شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: مسائلی نظیر معیشتی، فضای کرونایی، اختلالات ساعت اولیه رأی گیری، قطع و اختلال در برق و عوامل دیگر مانع از حضور مردم نشد و با پیگیری و مظلومانه مقام معظم رهبری سبب شد تا شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی باشیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه باید برای برخی سیاسیون که با صندوق قهر کردند و رأی ندادند، تأسف خورد، گفت: به رغم همه مسائل، مردم پای صحنه و میدان آمدند و حضور یافتند.

وی با عنوان اینکه با انتخابات و انتخاب حجت الاسلام رئیسی امید در دل‌های مردم زنده شد، افزود: در ایام ولادت حضرت امام رضا (ع)، هشتمین رئیس جمهور کشور انتخابات شد و امیدواریم زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج باشیم.

اعزام دو هزار و ۴۰۰ مبلغ در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از تلاش‌های اصحاب رسانه برای حضور حداکثری و بصیرت بخشی تقدیر کرد و با اشاره به اقدامات تبلیغات اسلامی مازندران در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه رمضان گفت: رمضان ماه جاری دو هزار و ۴۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شده است.

وی با اظهار اینکه ستاد عملیات انتخابات در تبلیغات اسلامی مازندران شکل گرفت، افزود: از ظرفیت مراکز قرآنی، مداحان، بانوان و غیره برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده شده است.

وی آمادگی برای عملیات اربعین و محرم را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: مردم به اربعین امید دارند و امیدواریم ویروس کرونا فروکش کند و مردم بتوانند در اربعین شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به مسائل اولویت دار استان مازندران اشاره کرد و گفت: گردشگری، و جمیت شناور، تحکیم بنیان خانواده، تربیت و توانمندسازی مشاوران و مربیان امور خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی از جمله مسائل به شمار می‌رود.

وی راهبری مسائل فضای مجازی را به عنوان کلان مسئله در استان مازندران مطرح کرد و گفت: توجه به تشکل‌های تخصصی و میان تخصصی را برای ترویج و نشر ارزش‌های اسلامی امری ضروری است.

حجت الاسلام شکریان به پویش مهرواره محله همدل در استان اشاره و اضافه کرد: در این طرح نسبت به شناسایی مسائل محلات و رفع آن اقدام می‌شود و در استان مازندران سه هزار مسئله ثبت شده است.

کد خبر 5241730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha