۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۸

سرپرست استقلال اظهاراتش درباره مربی ایتالیایی را تکذیب کرد

سرپرست استقلال اظهاراتش درباره مربی ایتالیایی را تکذیب کرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره صحبت‌هایش در خصوص دستیار ایتالیایی مدنظر فرهاد مجیدی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال، ضمن اصلاح توضیحات پیشین خود درباره پرونده «گابریله پین» دستیار ایتالیایی مدنظر فرهاد مجیدی، گفت: بعد از انتشار صحبت‌های اینجانب درباره وضعیت دستیار ایتالیایی مدنظر آقای مجیدی، گفت و گویی که با آقای مددی مدیرعامل باشگاه داشتم، ارائه توضیحات دقیق‌تر درباره وضعیت مربی مدنظر کادر فنی را لازم دانستم.

سرپرست استقلال افزود: قرارداد جدیدی از سوی باشگاه برای آقای پین ارسال شده و بندهای مورد نظر در آن گنجانده شده که در نهایت منتظر اعلام نظر از سوی طرف ایتالیایی هستیم.

عبداللهی در پایان صحبت‌های خود گفت: همه اعضای باشگاه بدون شک یک هدف دارند و هواداران هم در این مسیر در کنار تیم محبوب خود باشند. همه با وجود مشکلاتی که وجود دارد و همیشه گریبان گیر استقلال بوده، برای نتیجه گرفتن تیم تلاش می‌کنند و امیدوارم روند پیروزی‌هایمان در اراک نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبداللهی پیش از این گفته بود: «همه چیز آماده بود و مقرر شد یکی از هواداران مقداری از قرارداد گابریله پین را بپردازد ولی بین ایشان و مدیریت باشگاه درگیری پیش آمد که باعث شد این موضوع در حالت مبهم قرار بگیرد و معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد.»

کد خبر 5247227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha