۹ تیر ۱۴۰۰، ۸:۴۲

مدیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهران مطرح کرد؛

تشریح ویژگی های دو مجموعه درمانی کم نظیر در کشور

تشریح ویژگی های دو مجموعه درمانی کم نظیر در کشور

مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز طبی کودکان ۲ و مهدی کلینیک را دو پروژه کم‌ نظیر در کشور دانست که با هدف ارائه خدمات پیشرفته به مردم راه‌اندازی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه افتتاح دو پروژه درمانی مرکز طبی کودکان ۲ و مهدی کلینیک، شهریار ارسیلو مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به ویژگی‌های این دو مرکز درمانی اشاره کرد و گفت: بیمارستان مرکز طبی دو از جنبه‌های مختلف دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن خلوص نیت و تلاش گروهی است که برای ساخت آن همت کردند که شاید مشابه آن را کمتر دیده باشیم و همین امر سبب شد به لطف خداوند مراحل مختلف پروژه به‌خوبی پیش برود.

وی با اشاره به سرعت و کیفیت ساخت مرکز طبی ۲، افزود: این‌که بیمارستانی در کمترین زمان ممکن و باوجود سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریمی به همت یکی از خیرین محترم و کمک مجموعه دانشگاه ساخته شود ویژگی برجسته دیگری است.

ارسیلو ادامه داد: قرار گرفتن مرکز طبی کودکان ۲ در منطقه یافت‌آباد، امکانی را برای دسترسی مردم این منطقه به خدمات پیشرفته پزشکی فراهم کرده است و راه‌های دسترسی که برای آن ایجادشده، کمک می‌کند مردم بیشتری از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به نیاز کشور به مراکز درمانی ویژه اطفال گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌های کودکان درآمدزا نیستند و گردش مالی بالایی ندارند، معمولاً بیمارستان برای این گروه سنی کمتر در کشور ساخته می‌شود؛ اما ما شاهد این اتفاق در مرکز طبی کودکان ۲ هستیم که باهدف خدمت دلسوزانه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران ایجادشده و خدمات پیشرفته را زیر نظر اساتید برجسته مرکز طبی کودکان ارائه می‌دهد.

وی در تکمیل این بخش از سخنان خود افزود: مرکز طبی ۲ به لحاظ فنی و تجهیزات پزشکی به کار گرفته‌شده در آن و موارد بسیار دیگر، بر اساس استانداردهای روز است و به نظر می‌رسد بیمارستانی کاملاً پیشرو در این زمینه خواهد بود که خیر آن به مردم می‌رسد.

پروژه مهدی کلینیک

ارسیلو در توضیح مهدی کلینیک گفت: این بیمارستان در استراتژی ترین نقطه تهران و در قلب بیمارستان امام خمینی قرار دارد. مهدی کلینیک یک مرکز فوق تخصصی کاملاً پیشرفته است که نمونه مشابهی در کشور ندارد و یک مرکز بی‌نظیر است.

وی با اشاره به روند اجرای مهدی کلینیک افزود: این پروژه با نیت یکی از خیرین محترم آغاز شد و سپس دانشگاه و وزارت بهداشت‌، کار را ادامه دادند و با تلاش و ازخودگذشتگی تیم راهبری، این پروژه در مراحل پایانی قرار گرفت.

ارسیلو بابیان اینکه مهدی کلینیک مراحل غیرممکن را طی کرد تا به این مرحله رسید گفت: این پروژه می‌توانست سرنوشت بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره را داشته باشد اما باهمت و تلاش مجموعه افراد داخل و خارج از دانشگاه، مراحل ساخت آن رو به پایان است.

مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه در پایان سخنان خود با قدردانی از بانیان خیر و مجموعه افرادی که در ساخت این پروژه تلاش کردند گفت: از همه‌کسانی که خالصانه آبرو و اعتبارشان صرف این انجام پروژه‌ها کردند تشکر می‌کنم.

کد خبر 5247410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha