۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۲

سرپرست هلال‌احمر علی‌آبادکتول خبر داد؛

۶ روز جستجوی نافرجام برای یافتن پیرمرد ۸۵ ساله در «کبودوال»

۶ روز جستجوی نافرجام برای یافتن پیرمرد ۸۵ ساله در «کبودوال»

علی آبادکتول- سرپرست جمعیت هلال‌احمر علی‌آبادکتول از ادامه عملیات جستجو برای یافتن پیرمرد ۸۵ ساله مفقود در جنگل کبودوال این شهرستان خبر داد.

ربیع اله افشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات جستجوی پیرمرد ۸۵ ساله که از روز شنبه (پنجم تیرماه) در جنگل کبودوال علی آبادکتول مفقود شده همچنان ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر علی آبادکتول افزود: روزانه پنج تیم شامل یک تیم جاده، سه تیم کوهستان و یک تیم آنست متشکل از ۲۷ نجاتگر در عملیات جستجو شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: این مرد مسن اهل شهرستان شوش به همراه خانواده در حال عزیمت به مشهد بود که برای استراحت در جنگل کبودوال اتراق کرده و بعد از خارج شدن از محل اسکان تاکنون اثری از وی نیست.

افشانی گفت: در این عملیات جستجو علاوه بر خودروها و نیروهای به‌کارگیری شده، ۳۰ دستگاه موتورسیکلت آفرود و ۱۶ خودروی آفرود داوطلب و ۱۶۵ داوطلب هیأت کوهنوردی، منابع طبیعی، شهرداری، نیروهای مردمی حضور داشتند.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول هم در این خصوص با اشاره به اعزام تیم‌هایی مجرب و ویژه به منطقه مورد نظر، گفت: بررسی‌های تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و تا این لحظه مأموران به‌صورت شبانه روز با کمک معتمدان محل و تیم‌های امدادی، مشغول گشت‌زنی هدفمند برای یافتن این مسافر هستند.

الیاس تازیکه با بیان اینکه فرضیه‌های مختلف در دست بررسی است، ادامه داد: اعضای خانواده برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

کد خبر 5248580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha