در پاسخ به انتقاد کاربران مطرح شد؛

توضیح وزیر ارتباطات درباره عدم آنتن دهی موبایل در زمان قطعی برق

توضیح وزیر ارتباطات درباره عدم آنتن دهی موبایل در زمان قطعی برق

وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض کاربران درخصوص عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه در زمان قطعی برق گفت: باتری دکل ها برای ۲ ساعت پاسخگوی قطع برق هستند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، در پی قطعی مداوم شبکه برق موضوع اختلال در شبکه تلفن همراه اعتراض کاربران را به همراه داشته است.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر در پاسخ به یکی از کاربران که گفته بود بهتر نیست شرکت‌ها برای عدم وجود آنتن در زمان قطع برق پاسخگو باشند و کلیه BTS های مخابراتی دارای UPS هستند و اگر نیستند باید علت داشته باشد، اظهار داشت: همه باید پاسخگو باشند.

وی افزود: باتری دکل‌های تلفن همراه، برای ۲ ساعت پاسخگوی قطع برق هستند، پس از دشارژ کامل، نیازمند ۸ ساعت اتصال به شارژر هستند تا به طور کامل شارژ شوند.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: متأسفانه در برخی نواحی، هشت ساعت برق مستمر شهری در دسترس نیست. در تلاش برای بهبودیم و از مشکل به وجود آمده پوزش می‌طلبیم.

کد خبر 5250748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      1 0
      سایت هایی که اصلاً باتری ندارند و یا خراب هستند چی؟ مخصوصاً همراه اول که به گفته دوستی حدود 70 درصدشون در کشور مشکل دارند.بهانه چرا میارید شما که ظاهراً همه چیز را دستوری حل میکردید و می کنید ، چرا اینو حل نکردید ؟حتماً در زمان آقای صدری رفیقتون در مخابرات ایران صرف نداشته دستور بدین یا روتون نشده.
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      1 0
      شایسته است ایشان نسبت به بی برنامگی پروژه های فناوری اطلاعات در کشور و عقب مانگی این پروژه ها از چند ماه تا چند سال عذرخواهی می کردند پروژه هایی که عقب ماندگی آنها روزانه میلیاردها تومان خسارت به کشور می زند