۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی:

میامی ۱۵۰۰ همیار طبیعت دارد/ ترویج فرهنگ نگهداری از انفال

میامی ۱۵۰۰ همیار طبیعت دارد/ ترویج فرهنگ نگهداری از انفال

میامی- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی، گفت: یک هزار و ۵۰۰ کارت همیار منابع طبیعی برای نونهالان و بزرگسالان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ نگهداری از انفال صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی رضایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی منابع طبیعی میامی با اشاره به دور جدید ثبت نام داطولبان برای همیار طبیعت، ابراز کرد: یک هزار و ۵۰۰ کارت همیار طبیعت برای نونهالان و بزرگسالان بدون محدودیت سنی شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه همیاران طبیعت در بخش‌های محافظ، مروج و دانش آموزی مشارکت خواهند داشت، افزود: کارت همیار طبیعت برای داوطلبان از طریق سامانه اینترنتی http://hamyartabiat.frw.ir با دریافت مدارک مورد نیاز، صادر می‌شود.

رئیس منابع طبیعی میامی بیان کرد: عموم روستاییان و جوامع محلی و تشکل‌های مردم نهاد و بهره برداران از عرصه‌های منابع طبیعی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران و همچنین دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف، اساتید و مدرسان و معلمان و فرهنگیان، طلاب و روحانیت و… با عضویت خود به جمع همیاران طبیعت بپیوندند.

رضایی با بیان اینکه برای ثبت نام به عنوان همیار طبیعت می‌بایست فرم ثبت نام و اسکن مدارک خواسته شده در سامانه مذکور انجام پذیرد، تاکید کرد: این کار در کنار اجر اخروی که دارد می‌تواند حائز خدمات پوششی بیمه و قضائی نیز شده و از کارگاه‌های آموزشی و مهارتی که در همین راستا به صورت دوره‌ای و مستمر برگزار می‌شود، استفاده خواهد شد.

کد خبر 5251877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha