۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷

رئیس مجمع نمایندگان کرمان اعلام کرد؛

سهم ۲۵ درصدی کرمان در ارتقای شاخص‌های امنیتی کشور

سهم ۲۵ درصدی کرمان در ارتقای شاخص‌های امنیتی کشور

کرمان - رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از سهم ۲۵ درصدی استان کرمان در ارتقای شاخص‌های امنیتی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، شهباز حسن پور بیان داشت: نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات اخیر و تمام انتخابات‌های ریاست جمهوری، مجلس، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، هم با اقتدار امنیت را تأمین و هم با مهربانی، مردم را به حضور پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح ما نسبت به همه نیروهای مسلح دنیا یک برتری و ویژگی خاص دارند و آن هم انجام وظیفه تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا است. همانطور که در همه جای دنیا بالاترین سرانه نیروهای مسلح برای پلیس در نظر گرفته می‌شود برای بنده به عنوان نماینده مجلس اشاره به ارقام دریافتی کارکنان انتظامی جای تأسف دارد و لازم است حقوق و مزایای جان برکفان آرامش و آسایش مردم در جمهوری اسلامی نیز به سطح بهتری برسد.

حسن پور ادامه داد: در این رابطه در گذشته همیشه حقوق نیروهای مسلح به نسبت سایر کارکنان دولت ۲۰ درصد افزایش داشته اما امروز نه تنها که این ۲۰ درصد مشاهده نمی‌شود بلکه به عنوان کارشناس حاضر در چهار دوره مجلس شورای اسلامی باید بگویم این آیتم نسبت به خیلی از سازمان‌ها کاهش هم داشته و در استان کرمان که بهشت معادن است و این افراد هم تأمین امنیت همه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را بر عهده دارند نباید از کمترین مزایا برخوردار باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس تصریح کرد: در همین رابطه تلاش‌های گسترده تک تک افراد مجموعه و خانواده بزرگ انتظامی در جای جای استان پهناور کرمان نیازمند حمایت‌های بیشتر همه مسئولان، استاندار، دستگاه قضا، سازمان برنامه و بودجه و مجموعه نمایندگان مجلس است و امیدواریم تنها به شعار اکتفا نکنیم و در عمل هم بتوانیم گام‌های خوبی برداریم.

حسن پور مشارکت خیرین استان کرمان را در بحث بهسازی ساختمان کلانتری و پاسگاه‌ها دارای رتبه برتر در سطح کشور برشمرد و گفت: پلیس کرمان به گواه همه کارشناسان در شاخص‌های مختلف نظم و امنیت کشور سهم بالا و ۲۵ درصدی دارد که این باعث می‌شود همه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با اطمینان به استان کرمان برای هرگونه سرمایه‌گذاری مراجعه کنند.

وی گفت: الحمدالله هم اکنون استان کرمان راه توسعه و پیشرفت را به سرعت طی می‌کند و قطعاً یکی از مؤلفه‌های این پیشرفت و توسعه، همکاری نیروی انتظامی در حوزه مقابله با جرایم، مسائل و مشکلات است که هرگاه تخلفی صورت بگیرد همچون عقابی تیز پرواز در کمترین زمان ممکن، متخلفان را سر جای خود نشانده است.

کد خبر 5254563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha