۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

مشارکت بسیج برای جذب ۱۷ هزار حامی ایتام زنجانی

مشارکت بسیج برای جذب ۱۷ هزار حامی ایتام زنجانی

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به مشارکت بسیج برای جذب ۱۷ هزار حامی ایتام، گفت: بسیج استان زنجان در قالب طرح پویش ایران مهربان تاکنون هزار و ۵۰ حامی ایتام زنجانی را جذب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری با بیان اینکه از ابتدای اجرای این تفاهم‌نامه تاکنون بیش از هزار و ۵۰ حامی از طریق بسیج جذب‌شده است، گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان جذب حامی به نیابت از شهدای گرانقدر استان در قالب پویش ایران مهربان انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه در طرح پویش ایران مهربان آحاد مردم می‌توانند با مشارکت در این طرح و کمک به فرزندان نیازمند ثبت‌نام کنند افزود: حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند ماهیانه با اختصاص تنها ده هزار تومان حامی فرزندان نیازمند باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان شمار کودکان یتیم تحت حمایت را هزار ۲۲۷ نفر و فرزندان محسنین راسه هزار ۴۶۷ نفر اعلام کردوگفت: در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار حامی حمایت مادی ومعنوی این فرزندان را برعهده دارند.

صفری افزود: به همت خیران وحامیان نیکوکار میانگین سرانه ایتام استان زنجان در پایان سه ماهه اول سال جاری به بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان ومیانگین دریافتی فرزندان محسنین به ۳۴۵ هزار تومان افزایش‌یافته که هردو از میانگین کشوری بالاتر است.

وی ادامه داد: خیران برای مشارکت در ثبت‌نام طرح اکرام ایتام ومحسنین می‌توانند از طریق تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراجعه به سایت امداد به نشانی ekram.emdad.ir اقدام کنند.

کد خبر 5256262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha