۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۲

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم کرمانشاه باید در اولویت مسئولان باشد

رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم کرمانشاه باید در اولویت مسئولان باشد

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم کرمانشاه باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و مرکز مثبت زندگی بهزیستی کرمانشاه، اظهار کرد: باید به کارکنان بهزیستی استان کرمانشاه خسته نباشید گفت زیرا بهزیستی مرکز خدمت رسانی بوده که به طیف وسیعی از مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: باید برای کمک به بهزیستی استان کرمانشاه که با مشکلات زیادی درگیر است از ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای کمک به مددجویان استفاده کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات اعتباری بهزیستی زیاد بوده اما اکنون مشکل اصلی استان کرمانشاه بیکاری است که سبب بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در استان شده است.

رشیدی با اشاره به افزایش تعداد معتادین متجاهر و کارتون خواب در استان کرمانشاه بیان کرد: متأسفانه در استان کرمانشاه معتادین خیلی سریع به مرحله کارتون خوابی رسیده که این موضوع به صورت کلی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: بیکاری و کمبود درآمد خانواده‌ها سبب اعتیاد شده که باید تلاش شود اشتغال افزایش پیدا کند و یکی از راهکارهای افزایش اشتغال مشاغل خانگی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشاغل خانگی مانند درست کردن صنایع دستی که استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های زیادی در این حوزه است به اشتغالزایی و کاهش بیگاری بسیار کمک می‌کند.

رشیدی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته اعتباراتی به عنوان شکل‌گیری بنگاه‌های زود بازده پرداخت شد که به هدف اصلی منجر نشد و نظارت در این حوزه برای پرداخت اعتبار باید افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بهزیستی وظایف زیادی در جامعه برعهده دارد که به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات نیست و باید سایر دستگاه‌ها در کنار بهزیستی برای حل مشکلات کمک کنند.

کد خبر 5259175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha