در کرکوک انجام شد؛

عملیات ضد تروریستی ارتش عراق/ انهدام ۴ مخفیگاه داعش

عملیات ضد تروریستی ارتش عراق/ انهدام ۴ مخفیگاه داعش

نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی در استان «کرکوک» موفق شدند ۴ مخفیگاه متعلق به تروریست های تکفیری داعش را شناسایی و منهدم سازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه تکفیریها ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق در جدیدترین عملیات، مواضع داعشی ها در استان کرکوک را هدف قرار دادند. در جریان این عملیات ۴ مخفیگاه متعلق به تکفیریها کشف و توسط ارتش عراق تخریب شدند.

در همین ارتباط، مقامات امنیتی عراق اعلام کردند: مخفیگاه های کشف شده در استان کرکوک مملو از مواد منفجره بودند. در این مخفیگاه ها همچنین مقادیر زیادی از تسلیحات متعلق به تکفیریها قرار داشت.

این درحالی است که روز گذشته نیز نیروهای «حشد شعبی» تلاش تروریست های تکفیری داعش برای منفجر ساختن دکل های برق در جنوب شهر «موصل» را ناکام گذاشتند. چندی پیش، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق در سخنانی در همین ارتباط گفت: داعشی‌ها، بعثی‌ها و کسانی که به ایالات متحده آمریکا خدمت می‌کنند، ۷۰ دکل‌ برق عراق را در استان‌های نینوا و صلاح‌الدین منفجر کرده‌اند.

کد خبر 5261144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha