۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۲۸۱ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد/فوت یک شهروند

۲۸۱ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد/فوت یک شهروند

بیرجند-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه ۲۸۱ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند، گفت: یک نفر دیگر بر اثر کرونا در استان فوت کرد.

کامبیز مهدی‌زاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۶۴ هزار و ۸۴۱ آزمایش در خراسان‌جنوبی انجام شده که از این میزان ۲۲ هزار و ۹۸۱ مورد مثبت و ۴۱ هزار و ۸۶۰ مورد نیز منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۳ تست pcr در استان انجام شده است، بیان‌کرد: نتیجه ۹۴ آزمایش مثبت بوده که ۲۶ مورد بستری و ۶۸ بیماری نیز سرپایی بوده‌اند.

مهدی‌زاده ادامه‌داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۲ آزمایش و تست سریع کرونا انجام شده است که از این تعداد ۱۸۷ مورد مثبت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۵۹ نفر ابتلاء قطعی به کرونا دارند و ۱۱ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه حال سه نفر از بیماران وخیم است، اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۸۸۱ نفر نیز تاکنون از بیماری کرونا بهبودی حاصل کرده یا دوران قرنطینه خانگی را سپری می‌کنند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه متأسفانه یک نفر بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کرده است، یادآورشد: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا به ۹۴۱ نفر رسیده است.

کد خبر 5261694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      0 0
      همه کشورها کرونا سیر نزولی دارد اما تو مملکت ما با این همه ادعا در علم وپیشرفت روز به روز مرگ ومیر بیشتر میشه عجب اوضاعی شده خدایارت