۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

گزارش خبرنگار مهر از توکیو؛

تیم رسانه‌ای ایران وارد توکیو شد

تیم رسانه‌ای ایران وارد توکیو شد

تیم رسانه‌ای بازی‌های المپیک ایران در فاصله تنها یک روز مانده به آغاز بازی‌های المپیک وارد محل برگزاری این بازی‌ها در توکیو شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به توکیو، نمایندگان رسانه‌های خبری که برای پوشش تصویری و مکتوب سی و دومین دوره بازی‌های المپیک راهی محل برگزاری این بازی‌ها در توکیو شده بودند پس از سفری ۱۵ ساعته وارد این شهر شدند.

خبرنگاران و عکاسان در گروهی ۱۹ نفره شامگاه چهارشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کردند و از این شهر عازم توکیو شدند.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از اول مردادماه آغاز شده و تا ١٧ مرداد ماه ادامه دارد.

کد مطلب 5263514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha