۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

مدیر تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛

خرید و توزیع بیش از ۲۲۰۰۰ تن نهاده دامی در کرمانشاه

خرید و توزیع بیش از ۲۲۰۰۰ تن نهاده دامی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از خرید و توزیع بیش از ۲۲ هزار تن نهاده دامی در این استان تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید نزولات آسمانی و تشدید خشکسالی‌ها در سال جاری، دامداران استان کرمانشاه در تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز خود با مشکلات فراوانی مواجه شدند.

وی افزود: در این راستا تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه در راستای حمایت از دامداران مولد و تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، نسبت به تأمین و توزیع بیش از ۲۲ هزار تن نهاده دامی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ با قیمت مصوب شامل کنسانتره ذرت و جو میان دامداران استان کرمانشاه اقدام کرد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: ذرت و جو دامی مورد نیاز بهره برداران تأمین شده و سپس کارخانجات خوراک دام، ذرت و جو دامی تأمین شده را به کنسانتره دامی تبدیل می‌کنند.

صفایی با اشاره به پیگیری و برنامه‌ریزی تشکل‌های زیر نظارت تعاون روستایی برای تأمین و توزیع مناسب نهاده‌های دامی میان دامداران گفت: شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه با توجه به وظیفه ذاتی خود برای کاهش دغدغه دامداران تلاش می‌کند.

کد خبر 5263781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha